Lei & Lupe moe
Fra : Olesen

Dato : 13-07-04 19:15

-har de lavet noget ???

Husker kun alt for godt Lei's/Lupe's (?) suveræne
udgave af "nutbush city limits" i
Hit med Sangen for et par år siden.

Fra : Per LH

Dato : 13-07-04 19:25

"Olesen"

> -har de lavet noget ???

Jeg tror det var dem der var med i de dynamiske "Dynamoe" for 16-20 år
siden...

Per

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 13-07-04 23:10

Per LH skrev :
> "Olesen"

> Jeg tror det var dem der var med i de dynamiske "Dynamoe" for 16-20 år
> siden...

Det var det sammen med brormand
Ellers har de da også sunget kor på næsten meget godt dansk musik plus en
masse bras.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : ASKF

Dato : 14-07-04 01:04

Michael Lund Sørensen ytrede sig i
<40f45db7$0$310$edfadb0f@dread16.news.tele.dk> med dette:

>Det var det sammen med brormand

Mener heller ikke at Lupe var med der.

>Ellers har de da også sunget kor på næsten meget godt dansk musik plus en
>masse bras.

Lei (Aloha) Moe udgav en solo-plade i 1986 "Nu og her" hvor hun selv
havde skrevet 5 af de 10 numre, 2 numre havde hun skrevet sammen med
andre, bla. brormand Lennie (vist fra DynaMoe tiden).

Det er en af de plader der sneg sig ind i min samling, en af de gange
jeg købte en hel samling af en kammerat der skiftede til cder, og som
jeg aldrig ville have købt ellers...
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Kristian Høgh

Dato : 15-07-04 18:39

Hey,
[klip]
> Lei (Aloha) Moe udgav en solo-plade i 1986 "Nu og her" hvor hun selv
> havde skrevet 5 af de 10 numre, 2 numre havde hun skrevet sammen med
> andre, bla. brormand Lennie (vist fra DynaMoe tiden).

Jeg mener at kunne huske, at de begge to var med i et orkestret 4our Like
Us, hvor vist også med Kenny Lübcke (gad vide om det er rigtigt stavet...)
og en mere var med. De udgav et album i 98 eller 99 som hed The Job og som
var produceret af Ivan Pedersen. Tror jeg (!).

/ Kristian

Fra : Karsten Jensen

Dato : 23-07-04 11:33

On Tue, 13 Jul 2004 20:24:57 +0200, "Per LH"
<virker-ikke@no-function.dk> wrote:

>Jeg tror det var dem der var med i de dynamiske "Dynamoe" for 16-20 år
>siden...

De har lavet mange ting - noget af det seneste jeg kender til, som de
selv har stået for var da de to piger udgjorde halvdelen af 4 like us.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org

Fra : Henrik

Dato : 14-07-04 00:50

"Olesen" skrev i en meddelelse
> -har de lavet noget ???
>
> Husker kun alt for godt Lei's/Lupe's (?) suveræne
> udgave af "nutbush city limits" i
> Hit med Sangen for et par år siden.

Hun var en del af bandet Ama'r Kiks (?) som opvarmning under det nyelige
besøg af B.B. King i KB hallen og i Arena (?) Århus - og der gav hun
nummeret Nutbush ... At hele bandet var et kiks som opvarmning er så en
anden sag ..