Rock på svensk TV1 fredag nat:
Fra : Peter Theglev

Dato : 13-07-04 12:14

Fredag 16 juli 21.00

Deep Purple: Machine Head
21.05 Läs mer »

Metallica - live from London
22.05 Läs mer »

Heavy Metal Parking Lot
22.45 Läs mer »

Bröderna Hårdrock
23.15 Läs mer »

Iron Maiden: Rock in Rio
23.25 Läs mer »

Hårdrockens historia
00.30 Läs mer »

AC/DC, No Bull
01.20 Läs mer »

Judas Priest - live in Memphis
02.25 Läs mer »

Comic Strip: More Bad News on Tour
03.15 Läs mer »

Alice Cooper - Welcome to my nightmare
04.10 Läs mer »

Decline of Western Civilization 2: The Metal Years
04.55 Läs mer »

Motörhead - live at Brixton
06.30 Läs mer »

Thin Lizzy
07.35 Läs mer »

The Darkness - live in London
08.10 Läs mer »

Mvh
Peter

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 13-07-04 17:04

On Tue, 13 Jul 2004 13:13:34 +0200, Peter Theglev <123@123.dk> wrote:

>Fredag 16 juli 21.00

Det er ikke fordi jeg vil dryppe malurt i bægret. Programmet er såmænd
interessant nok, men burde man ikke dække metalmusik i et bredere
perspektiv denne weekend, eller måske hellige endnu en hel nat, til de
mange genrer og bands, som ikke er repræsenteret i programmet?

Jeg synes der mangler en masse navne i programmet!

Se eventuelt på
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=8745&c3a1=225155&c5a1=225155&c5a1showtime=true&selectedDate=20040716&shortVersion=true&searchDep=8744
hvad du kan glæde dig til?

--
Med Venlig Hilsen
Metal Coven.dk - www.metal-coven.dk

Fra : Peter Juhl

Dato : 13-07-04 17:10

Peter Theglev wrote:

> Comic Strip: More Bad News on Tour
> 03.15 Läs mer »

Klasse!

/Peter

Fra : Heidi

Dato : 14-07-04 08:53

Peter Juhl wrote:

> Klasse!

Er det Bad News som i Bad News med medlemmerne af The Young Ones??
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Peter Juhl

Dato : 14-07-04 09:03

Heidi wrote:

> Er det Bad News som i Bad News med medlemmerne af The Young Ones??

Yep.

/Peter

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 13-07-04 23:13

Peter Theglev skrev :
> Fredag 16 juli 21.00

Der er faktisk næsten altid god rock på NRK (1) fredag efter midnat - i
fredags en forrygende koncert med Peter Gabriel og på frdag
Iron Maiden rocker i Rio, Koncert fra 19. januar 2001.

Ha' NRK fredag nat i mente!!!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : S. Sørensen

Dato : 14-07-04 00:09

"Peter Theglev" <123@123.dk> wrote in message
> [...]
>
> Bröderna Hårdrock
> 23.15 Läs mer »
>
> Iron Maiden: Rock in Rio
> 23.25 Läs mer »
>
> Hårdrockens historia
> 00.30 Läs mer »
>
> AC/DC, No Bull
> 01.20 Läs mer »
>
> Judas Priest - live in Memphis
> 02.25 Läs mer »
>
> Comic Strip: More Bad News on Tour
> 03.15 Läs mer »
>
> Alice Cooper - Welcome to my nightmare
> 04.10 Läs mer »
>
> Decline of Western Civilization 2: The Metal Years

Og så er jeg ikke engang hjemme!! FUUUUUUUCK!
Der er ellers nogle ting jeg gerne ville have set. Glæder mig naturligvis
over, at se Alice Cooper på plakaten (har dog koncerten på dvd i forvejen).
Ville også vældigt gerne have set Bad News, men der er jo mange interresante
ting på programmet...

Steinbjørn