Korn på Roskilde
Fra : Lina

Dato : 03-07-04 10:43

Jeg var henne for at se Korn på Roskilde Festival i torsdags, og jeg
bemærkede, at de spillede en Pink Floyd sang, som jeg dog ikke kan huske
hvad hedder. Nogen der kan hjælpe mig?

Fra : Mads Breddam

Dato : 03-07-04 10:59

> Jeg var henne for at se Korn på Roskilde Festival i torsdags, og jeg
> bemærkede, at de spillede en Pink Floyd sang, som jeg dog ikke kan huske
> hvad hedder. Nogen der kan hjælpe mig?

Nu var jeg der ikke, men jeg vil da gerne vide, hvilket nummer de spillede.
Hvordan klarede de så at spille et Pink Floyd nummer?? Kan du evt. huske
noget af teksten, så kan det være man kan gætte hvilken sang det er, hvis
ikke der er nogen andre der ved det.

Mads, hin Pink Floyd fan.

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : Mads Breddam

Dato : 03-07-04 11:07

> [...]
> noget af teksten, så kan det være man kan gætte hvilken sang det er, hvis

Ved lidt googling lader det til, at Korn har lavet cover af Another Brick in
the Wall et par gange før, så mon ikke det var den. ABitW part 2 er vel nok
Pink Floyd's største single hit, så det ville også være oplagt, når det nu
endelig skal være.

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : Carl Drud

Dato : 03-07-04 11:40

On Sat, 3 Jul 2004 12:07:18 +0200, Mads Breddam wrote:

> [...]
> Pink Floyd's største single hit, så det ville også være oplagt, når det nu

Det var den:

http://www.jp.dk/kultur/advsog/artikel:aid=2499102:fid=10408/

"..var der også plads til en overflødig udgave af Pink Floyds "Another
Brick In The Wall""

Carl

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-04 23:14

> Det var den:

jep

> http://www.jp.dk/kultur/advsog/artikel:aid=2499102:fid=10408/
>
> "..var der også plads til en overflødig udgave af Pink Floyds "Another
> Brick In The Wall""

Men som jeg synes var god - lissom resten af koncerten iøvrigt.

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 05-07-04 00:00

"Øistein Wind Willassen" <oistein.wind.snabel - a.gmx.net> skrev i en
meddelelse news:40e8813f$0$225$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> jep

> Men som jeg synes var god - lissom resten af koncerten iøvrigt.

Jeg må nu erklære mig enig med anmelderen... Korns guitarist kunne jo slet
ikke finde ud af at give Gilmores solo den samme gejst. Det virkede kluntet
på mig, ligesom hele deres version gjorde... David Silveria skulle også
sidde og spille smart i storetrommen hele tiden, mens han spillede de
normalt helt straighte stykker, hvilket virkede ret ringe på mig. Selvom jeg
ingen fan af er Korn, var det en vældig sjov koncert trods alt

Hilsner
Ulrik

Fra : Daniel Skaarup

Dato : 05-07-04 17:08

"Ulrik Lauritzen" <ulauNOSPAM98@12mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
jeg
> ingen fan af er Korn, var det en vældig sjov koncert trods alt

Det var ikke part 2... men part 3 ;)