hven lavede dette nummer
Fra : Nicolai L. Petersen

Dato : 30-06-04 19:39

Hej gruppe.

Min dårlige hukommelse slår til igen, jeg leder efter et nummer der
indeholder teksten 'i've been to europe, i've been to frace' det er
vistnok fra 70'erne det bliver sunget af en pige med en meget lys
stemme der godt kunne lyde som Karen Carpenter, men jeg ved ikke om
det er hende der har lavet det.

Er der nogle kloge hoveder her der kan hjælpe.
--
Regards
Nicolai L. Petersen

Fra : N/A

Dato : 30-06-04 19:45

Fra : bettersexinc

Dato : 30-06-04 19:45

> Charlene ?
>
> mvh bsi

Ved nærmere eftertanke tager jeg sikkert fejl her...

bsi

Fra : Morten Nielsen

Dato : 30-06-04 20:48

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 30-06-04 21:20

Morten Nielsen <denmark_mn@hotmail.com> wrote:

> [...]

Den sang nævner desværre ikke "Europe, I've been to France"
Men
Ooh I've been to Georgia and California

og i næste omkvæd

Ooh I've been to Nice and the Isle of Greece

og i slutningen

I've been to Paradise but Ive never been to me

Så der må grubles videre ........

Kunne det tænkes at være noget med bandet "Middle of the road"?

/ Flying Hotdogs

Fra : Nicolai L. Petersen

Dato : 30-06-04 23:17

On Wed, 30 Jun 2004 20:44:31 +0200, "bettersexinc"
<jesperwagner@FJERN.stofanet.dk> wrote:

>Ved nærmere eftertanke tager jeg sikkert fejl her...

Selv om at jeg fik skrevet noget vrøvl angående teksten, så havde du
aldeles ret, tak for det.

--
Regards
Nicolai L. Petersen

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 01-07-04 17:25

Nicolai L. Petersen <svar@gruppen.her> wrote in message news:<mte6e01bcfd717n4qkgfk9k6rim02unlua@4ax.com>...

> Selv om at jeg fik skrevet noget vrøvl angående teksten, så havde du
> aldeles ret, tak for det.

Absolut fedt stykke musik (sød sukker aktigt ja-vel-er-det-det, men
fedt) .
Resten af albummet halter dog lidt efter, men ikke mere end man kan
holde det ud .
Mvh
Klavs.