Hvorfor ikke en "Allan Mortensen Greatest"~
Fra : kermie01

Dato : 30-06-04 14:38

Efter min mening er Allan Mortensen en af de største danske musikere
gennem de sidste tre årtier. Gennem-musikalsk og med en fremragende
stemme.

Hans egen produktion (altså pladeudgivelser) kan tælles på en hånd, men
han har dog været indblandet i mangt og meget gennem årene, og er ud
over samarbejdet i "Hans Moster Vovse" vel mest kendt som backingmusiker
for andre, i den brede befolkning.

Men jeg kan altså ikke forstå hans musik ikke er blevet udgivet på en
"greatest hits". Jeg står først i køen hvis det skulle ske...

Min personlige favorit er nummeret "Jeg Ved At Den Lever" fra musicalen
"Thors Brudefærd" (som Allan Mortensen har skrevet musikken til). Dét
nummer er simpelthen bare så smukt, at jeg må anbefale det til jer der
holder af god musik. Det ville passe perfekt til et bryllup - især hvis
man lytter til lidt af teksten. Hvis jeg havde råd (nåja...og altså
skulle giftes... , ville jeg få A.M. til at synge det nummer!! På
samme CD findes også nummeret "Regnvejr", som nok er lidt mere kendt
("...det regner, og jeg bli'r pissevåd...")

http://www.kandu.dk/

Fra : bettersexinc

Dato : 30-06-04 17:44

"kermie01" <kermie01.news@kandu.dk> wrote in message
> Efter min mening er Allan Mortensen en af de største danske musikere
> gennem de sidste tre årtier. Gennem-musikalsk og med en fremragende
> stemme.

Er du lige vågnet fra koma ligesom squash-hans fra reklamen ???

bsi

Fra : Hauge

Dato : 30-06-04 22:30

Hejsa
bettersexinc wrote:
> Er du lige vågnet fra koma ligesom squash-hans fra reklamen ???

Lyder nu mest som om at _du_ stadig er i koma

/Hauge

Fra : zcully

Dato : 30-06-04 22:16

> [...]
> samme CD findes også nummeret "Regnvejr", som nok er lidt mere kendt
> ("...det regner, og jeg bli'r pissevåd...")

Hmm en greatest hits single med "Voldsom Volvo"
He he jeg har den på LP. Det er fint for mig....

/Zcully

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 01-07-04 17:22

> [...]
> samme CD findes også nummeret "Regnvejr", som nok er lidt mere kendt
> ("...det regner, og jeg bli'r pissevåd...")

Undskyld, men der skal jo være et potentielt salg i det før man skyder
penge efter det. Det er jo ikke nok at 200 - 300 folk herinde bliver
enige. Skal det løbe rundt, skal der vel sælges 50.000 - 100.000, og
tror du selv interessen er der for det ? Sorry, men jeg tror det helt
ærligt ikke.
Mvh
Klavs.