Rockbitch - er de til noget?
Fra : Steen

Dato : 29-06-04 22:57

Hey

Mange (hard)rockfans kender efterhånden pigebandet Rockbitch.
De fører sig frem med et ret specielt sceneshow, men kan de andet end det?
Jeg har ikke hørt dem - kun set diverse fotos fra koncerterne, nogen der
rent faktisk har hørt dem?

--
S t e e n
[mail minus to]

Fra : Q

Dato : 29-06-04 23:16

"Steen" <locobase@gmx.netto> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg har ikke hørt dem - kun set diverse fotos fra koncerterne, nogen der

Jeg har hørt dem et par gange, og de spiller lidt ovre i retning af Rage
Against The Machine.. De spiller ganske OK, men som du selv antyder er det
ikke noget fantastisk

Du burde med "diverse software" kunne finde enten en video eller en MP3 af
nogen af deres numre..

Du kan nok finde et par navne på "diverse software" på antipiratgruppens
hjemmeside

Alternativt tror jeg at de via deres hjemmeside sælger både video og CDer..
se evt. her: http://www.rockbitch.tv/index.html

/peter

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 30-06-04 00:35

"Q" <Q@Q.Q> wrote

> Jeg har hørt dem et par gange, og de spiller lidt ovre i retning af Rage
> Against The Machine.. De spiller ganske OK, men som du selv antyder er det
> ikke noget fantastisk

Sidder her og er ved at besvime... at sammenligne 'Rockbitch' med 'Rage
Against the Machine' er det mest vanvittige jeg længe har læst. No offense,
men 'Rockbitch' er *overhovedet* ikke i samme liga som 'RATM', omend i samme
branche :)

- Dennis

Fra : Q

Dato : 30-06-04 04:39

"Dennis Sørensen" <midnighter_x@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
offense,
> men 'Rockbitch' er *overhovedet* ikke i samme liga som 'RATM', omend i

Teknisk set er de ikke i samme liga, men stilen er lidt ovre i RATMs genre,
og det var egentlig det jeg mente selvom jeg måske skrev noget andet ..
Hvis du tager et nummer som SNAFU lugter det IMO en del af RATM med så'n
lidt funky riffs og så'n..

Men OK... generelt kan man vel sige at Rockbitch lugter af fisk

Samtidig vil det være et kapitel for sig at skulle sammenligne tekster, så
skal vi ikke bare lade være med det?

/peter

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 30-06-04 07:44

"Q" <Q@Q.Q> wrote

> Men OK... generelt kan man vel sige at Rockbitch lugter af fisk
>
> Samtidig vil det være et kapitel for sig at skulle sammenligne tekster, så
> skal vi ikke bare lade være med det?

Fair nok

- Dennis