Bog om hvilket band?
Fra : Klaus Korslund

Dato : 25-06-04 21:24

Forleden morgen var der en gut på p4, der blev interviewet om sin nye bog,
der handler om et rockband. Det lød som om, historien skulle være bygget
over et virkeligt dansk band. Bogen hedder Rockade. Nogen, der kender den
eller evt. ved, hvilket band det kunne dreje sig om?

Hilsen KK

Fra : ASKF

Dato : 25-06-04 23:19

Klaus Korslund ytrede sig i <cbi1m9$1ids$1@news.cybercity.dk> med dette:

> [...]
>over et virkeligt dansk band. Bogen hedder Rockade. Nogen, der kender den
>eller evt. ved, hvilket band det kunne dreje sig om?

Der er vist tale om et fiktivt band kaldet Rokade. Forfatteren hedder
Mikael Strøm Eriksen og han har tidligere skrevet en bog baseret på TV2s
tekster.

NB Jeg har endnu ikke læst nogen anmeldelser af Rokade og har heller
ikke selv læst den, så jeg er desværre ikke sikker om det er et fiktivt
band.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen