Quangs sang + guitar akkorder?
Fra : Lasse Jensen

Dato : 24-06-04 14:57

Er der nogen der har akkorder til Quangs sang (fra Terkel i knibe)? Jeg har
selv forsøgt mig lidt frem, men jeg kan ikke få det til at lyde helt godt.

Og er det her den mest relevante gruppe til sådanne spørgsmål?

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : Ford Prefect

Dato : 24-06-04 16:34

"Lasse Jensen" <fafler@linuxmail.org> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har akkorder til Quangs sang (fra Terkel i knibe)? Jeg
har
> selv forsøgt mig lidt frem, men jeg kan ikke få det til at lyde helt godt.

Tror Det er sådan her:

Vers: C-G-F-C-F-C-D7-G
G7-C-D7-G-F-C-G-C-gentages

Omkvæd:F-C-G-C-F-C-D7-G
F-C-F-C-F-C-G7-C

> Og er det her den mest relevante gruppe til sådanne spørgsmål?

Den slags spørgsmål har været oppe mange gange før,så yes sir,det er den
rigtige gruppe.
Faktisk en fed tekst,når man ser bort fra det er en psykopat,der synger
den.:)

Hygge Ford Prefect

Fra : Lasse Jensen

Dato : 24-06-04 17:28

Ford Prefect wrote:

> "Lasse Jensen" <fafler@linuxmail.org> skrev i en meddelelse
> har
>
> Tror Det er sådan her:
>
> Vers: C-G-F-C-F-C-D7-G
> G7-C-D7-G-F-C-G-C-gentages
>
> Omkvæd:F-C-G-C-F-C-D7-G
> F-C-F-C-F-C-G7-C

D7... der var den.

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]