P3 CD
Fra : Brian

Dato : 23-06-04 18:53

Hejsa

Den anden dag hørte jeg noget på P3 med, at de har udgivet en CD med det
danske musik som de har spillet en del på det sidste. Desværre fik jeg ikke
helt fat i navnet!

Da jeg spurgte i den lokale biks, kunne de kun finde den der satire CD og så
et eller andet club skidt...

Nogen der ved hvad den hedder ?

/Brian

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 23-06-04 19:07

"Brian" <brian@nejtak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> helt fat i navnet!
>
> Da jeg spurgte i den lokale biks, kunne de kun finde den der satire CD og

'Uundgåelig' indgår i hvert fald i titlen (det er en opsamling af en række
sange (alle nyere og alle danske), der har været 'ugens uundgåelige' på
stationen), men den præcise titel kan jeg heller ikke huske.

Mvh Mikkel

Fra : Thomas

Dato : 23-06-04 19:12

> [...]
>
> Den anden dag hørte jeg noget på P3 med, at de har udgivet en CD med det
> danske musik som de har spillet en del på det sidste. Desværre fik jeg

Mon ikke det er den nye 'P3 Uundgåeligt - Det man hører er man selv' ?
Det skulle vist være en opsamling, med alle de numre der har været 'Ugens
Uundgåelige' indtil videre i år 2004...
Den er _helt_ ny, så det kan jo godt være de ikke har fået den i nogen
butikker,
og ham der ekspederede dig, derfor ikke kendte den.

Men den er her : http://www.cdon.com/product.phtml?prod=328498

Mvh. Thomas

Fra : Frank Hansen

Dato : 23-06-04 19:45

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> wrote in message

> Men den er her : http://www.cdon.com/product.phtml?prod=328498

CDON.com er da en skod side... Hver gang jeg prøver at følge linket, får jeg
Session Expired. Og laver jeg en ny søgning, og vil se detaljer om CDen,
kommer den dælme igen... Det burde de ku gøre bedre...

Øv :(

(PBS - En dag tilbage, skulle vel ikke tilfældigvis være på også? :)

Med venlig hilsen

Frank.

Fra : Brian

Dato : 23-06-04 21:13

Hejsa

Thomas skrev:
> "Brian" <brian@nejtak.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det er den nye 'P3 Uundgåeligt - Det man hører er man selv' ?

Joo.. det var da dét den hed

> [...]
> butikker,
> og ham der ekspederede dig, derfor ikke kendte den.

Muligvis, men den var da udkommet den dag jeg var dernede.
Hende i morgenradioen, kørte en heftig reklamekampagne for den.

> Men den er her : http://www.cdon.com/product.phtml?prod=328498

Takker, og er bestilt

/Brian

Fra : Pipeline