Band og titel
Fra : Ulrik Borresen

Dato : 23-06-04 18:20

Hørte forleden denne sang, og kom i tanke om hvor god den er. Problemet er,
at jeg ikke kan huske hvad sangen hedder.

Sangen kom en gang i 90'erne, og det er en russer der synger, på engelsk.
Han synger i meget af sangen "darr darr darr".

Mere kan jeg ikke huske. Håber i kan hjælpe mig.

V.H. Ulrik

Fra : David Rasmussen

Dato : 23-06-04 18:42

Ulrik Borresen wrote:
> [...]
> Han synger i meget af sangen "darr darr darr".
>
> Mere kan jeg ikke huske. Håber i kan hjælpe mig.

Jeg kom umiddelbart til at tænke på The Police, menøh...

/David

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-04 18:55

Ulrik Borresen wrote:

> [...]
> Sangen kom en gang i 90'erne, og det er en russer der synger, på engelsk.
> Han synger i meget af sangen "darr darr darr".

Hvis det er starten af 80'erne i stedet, kunne det være:
Trio - "Da da da"

Den optrådte i nogle bilreklamer for ca 10 år siden, så måske er det
dér, du har 90'erne fra.
--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Ulrik Borresen

Dato : 23-06-04 19:59

"Karsten Strandgaard Jørgensen" <karstenLOVELYSPAM@daimi.au.dk> skrev i en
meddelelse news:40D9C3F1.8E74BBB3@daimi.au.dk...

> [...]
> Trio - "Da da da"
>
> Den optrådte i nogle bilreklamer for ca 10 år siden, så måske er det

Takker det er den

Fra : Jacob E.

Dato : 23-06-04 22:58

Ulrik Borresen wrote:
> "Karsten Strandgaard Jørgensen" <karstenLOVELYSPAM@daimi.au.dk> skrev
> i en meddelelse news:40D9C3F1.8E74BBB3@daimi.au.dk...

> Takker det er den

Hej Ulrik.

Hvis du vil høre den igen, så kommer den i "De Fede 80'ere" på søndag.
www.defede80ere.dk

Mvh Jacob Ekstrøm

Fra : bettersexinc

Dato : 24-06-04 15:26

Trio er fra Tyskland

mvh bsi

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-06-04 23:01

"Ulrik Borresen" <Ukb@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Han synger i meget af sangen "darr darr darr".
>
> Mere kan jeg ikke huske. Håber i kan hjælpe mig.

Hej Ulrik

Det kunne være Da Da Da, som er udgivet af Trio, men er de ikke Tyskere
??..... Til gengæld er den lavet af Frank Zander også, og den er efter min
mening, mange gange bedre. Håber det var den, selvom den er fra engang
først i 80'erne

M.V.H.....Benny..

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 25-06-04 12:43

> [...]
> engelsk. Han synger i meget af sangen "darr darr darr".
>
> Mere kan jeg ikke huske. Håber i kan hjælpe mig.

Gorky Park
Bang!

Mark