David Bowie og hans øjne
Fra : sniper_Nolight

Dato : 20-06-04 17:36

vi ved alle at bowie har 2 forskellige farver øjne - han er født med disse 2
farver - det er ikke glasøje eller andet der har ændret hans øjne vel? - jeg
ved han ser dårligt med det ene øje, men det har vel ikke noget med farverne
at gøre - heldigvis fik han slikkepinden i det dårlige øje *av!* et helt
vanvittigt uheld!
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Carl Drud

Dato : 20-06-04 18:24

On Sun, 20 Jun 2004 18:36:21 +0200, sniper_Nolight wrote:

> vi ved alle at bowie har 2 forskellige farver øjne - han er født med disse 2
> farver - det er ikke glasøje eller andet der har ændret hans øjne vel? -

Der står noget om det i linket herunder. Hvorvidt det er sandt ved jeg
ikke.

http://www.angelfire.com/in/Bowielover/factfile.html

Carl

Fra : sniper_Nolight

Dato : 20-06-04 18:55

> Der står noget om det i linket herunder. Hvorvidt det er sandt ved jeg
> ikke.

jeg fandt noget om ham på gaffa.dk hvor der står der samme - efter noget
slåsseri som 13-årig gik det galt, så det er sikkert rigtigt nok.

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 20-06-04 23:15

sniper_Nolight skrev i en meddelelse...

> jeg fandt noget om ham på gaffa.dk hvor der står der samme - efter noget
> slåsseri som 13-årig gik det galt, så det er sikkert rigtigt nok.
> --
> sniper_Nolight

Jeg så ham fortælle om det i et portrætprogram på tv for ikke så længe
siden. Begge øjne har samme farve når man kigger rigtigt efter, men i det
skadede øje er pupillen altid helt åben - altså stor og sort - og det snyder
altså når man ser ham i hurtige glimt.

Må da for resten være vildt ubehageligt at stå på scenen med det skarpe lys
rettet mod sig når den ene pupil ikke reagerer som den skal - av for pokker.

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- snart med webshop

Fra : Peter T.

Dato : 21-06-04 09:14

Tina Susanne Johansson leverede følgende historie fra de varme lande:

> Må da for resten være vildt ubehageligt at stå på scenen med det
> skarpe lys rettet mod sig når den ene pupil ikke reagerer som den skal
> - av for pokker.

Det problem har han ikke, da hans syn på det skadede øje er kraftigt
nedsat. Så det er muligvis derfor hans pupil er meget åben.

--
Salg af googlesøgninger: en femmer pr. søgning.
**** Ugens tilbud: 10 søgninger til kun 40 kr ****

Jeg sælger også friseringer til 25 kr.

Fra : Jens Frøkjær Laursen

Dato : 21-06-04 09:27

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
farverne
> at gøre - heldigvis fik han slikkepinden i det dårlige øje *av!* et helt

Gad vide hvordan stemningen til koncerten var efter uheldet? Sejt nok at han
spillede videre, men mon ikke det lagde en dæmper på spilleglæden?

/Jens

Fra : Peter T.

Dato : 21-06-04 10:19

Jens Frøkjær Laursen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Gad vide hvordan stemningen til koncerten var efter uheldet? Sejt nok
> at han spillede videre, men mon ikke det lagde en dæmper på
> spilleglæden?

Tudemarien, som kastede slikkepinden, forklarer sig i hvert fald her
<http://www.bt.dk/underholdning/artikel:aid=286242/>. :)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-06-04 11:30

> Tudemarien, som kastede slikkepinden, forklarer sig i hvert fald her
> <http://www.bt.dk/underholdning/artikel:aid=286242/>. :)

LOL - det er fanme da osse et helt ufatteligt uheld! stakkels kvinde og
Bowie der så smider sit plekter og rammer... ja, hende - helt tosset. Havde
de lavet den scene i en film ville man være like "ja ja så blir det vist
heller ikke mere fantastisk"

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 21-06-04 15:30

> [...]
Havde
> de lavet den scene i en film ville man være like "ja ja så blir det vist

BT glemte nu lige en sjov lille kommentar fra Bowie der var med i Dagbladets
udgave:

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 21-06-04 15:32

> Havde
>
> BT glemte nu lige en sjov lille kommentar fra Bowie der var med i
Dagbladets
> udgave:

Wuupsi daisy... det gik lidt stærkt. Her kommer den:

"To-tre låter etter ulykken, kaster Bowie gitarplekteret sitt ut i mengden.
Så roper han sarkastisk: «Opps, jeg håper jeg ikke traff deg i øyet. Jeg får
vel gå og gjemme meg blant mine fem bandmedlemmer nå.» Gjett hvem som
strakte ut handa og snappa plekteret? spør kvinnen."

/Troels

Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-06-04 16:08

> [...]
> vel gå og gjemme meg blant mine fem bandmedlemmer nå.» Gjett hvem som
> strakte ut handa og snappa plekteret? spør kvinnen."

det nævner de nederst, men ikke hvad han sagde - langt ude det lige rammer
hende

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 21-06-04 16:37

> mengden.
> får
>
> det nævner de nederst, men ikke hvad han sagde - langt ude det lige rammer
> hende

Jeps, men jeg synes specielt at Bowies kommentar var ret god :)

/Troels

Fra : Martin Sand.

Dato : 21-06-04 19:04

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> ikke noget med farverne at gøre - heldigvis fik han slikkepinden i
> det dårlige øje *av!* et helt vanvittigt uheld!

Var det ikke noget med, at hans ene pupil var fra en fisk? *G*
Eller var det bare en "and"?

/Martin

Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-06-04 20:09

> Var det ikke noget med, at hans ene pupil var fra en fisk? *G*
> Eller var det bare en "and"?

and - fisk? - nu må du bestemme dig.