Band of Brothers
Fra : Lothario

Dato : 13-08-04 14:07

Hej

Jeg har ved en fejl fået leveret Band Of Brothers R4 6dvd boxset, istedet
for magnolia som jeg bestilte.
Jeg har givet 150-, for det, og da jeg aldrig har set BoB før, ville jeg
høre om det til den pris er værd at beholde?

Mvh Moe

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 13-08-04 14:11

"Lothario" <lothario@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har givet 150-, for det, og da jeg aldrig har set BoB før, ville jeg
> høre om det til den pris er værd at beholde?

JA FOR POKKER, gør da endelig det... Magnolia stinker også totalt IMHO

Er selv igang med at se BoB for føste gang, og den er bare SÅ kanon....

MVH

Morten

Fra : Lothario

Dato : 13-08-04 14:23

"Morten Wulff Nielsen" <wulffonline(fjern_dette)@hotmail.com> wrote in
message news:D53Tc.1872$5n3.171@news.get2net.dk...

> "Lothario" <lothario@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> JA FOR POKKER, gør da endelig det... Magnolia stinker også totalt IMHO

Det er så min favorit-film.

> Er selv igang med at se BoB for føste gang, og den er bare SÅ kanon....

Jeg har godt nok hørt godt om den. Træls den ikke er i surround (eller er
den? der står dolby digital bagpå)

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 13-08-04 14:38

> Jeg har godt nok hørt godt om den. Træls den ikke er i surround (eller er
> den? der står dolby digital bagpå)

Den er minimum i 5.1 medmindre det er en eller anden mystisk version du har
erhvervet dig Er det R1 versionen er det tilmed DTS, men det burde stå
på kasetten.

Og ja, det er da en super serie må man sige. JEg sad og så alle afsnittene i
en weekend helt alene begravet i min stue, og der fik jeg sluppet alle
følelser løs.

tårene triller ofte til denne serie

VH
Peter

Fra : Lothario

Dato : 13-08-04 14:45

"Peter Tønnesen" <peton@***privat***.dk> wrote in message

> [...]
har
> erhvervet dig Er det R1 versionen er det tilmed DTS, men det burde stå

Det er R4-versionen, og på dvdcompare.net skriver de da også den er i 5.1
Det er lidt underligt at jeg har fået tilsendt netop R4, da axelmusic ikke
har den på deres hjemmeside

> Og ja, det er da en super serie må man sige. JEg sad og så alle afsnittene
> en weekend helt alene begravet i min stue, og der fik jeg sluppet alle
> følelser løs.
>
> tårene triller ofte til denne serie

Jeg tror jeg er overbevist. Så må jeg lige finde tid til at se den.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 13-08-04 17:14

On Fri, 13 Aug 2004 15:45:16 +0200, Lothario wrote:

[snip]
> Det er R4-versionen, og på dvdcompare.net skriver de da også den er i 5.1
> Det er lidt underligt at jeg har fået tilsendt netop R4, da axelmusic ikke
> har den på deres hjemmeside

Kikker du på DVDCompare kan du se at under R4-versionen står der bl.a.:
"Dual-Coded R2/R4."

Iøvrigt, tillykke med din billige DVD-boks, som vi andre lige har betalt
270,- for og stadig venter på *grrrr...*

--
Mvh. Lars

Fra : ChristianTC

Dato : 13-08-04 18:03

"Lars Jørgensen" <fake@email.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Iøvrigt, tillykke med din billige DVD-boks, som vi andre lige har betalt
> 270,- for og stadig venter på *grrrr...*

IMO Den bedste serie om 2. Verdenskrig. Den er helt klart værd at beholde.
Du kan altid bestille magnolia igen.

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 13-08-04 19:55

"Lars Jørgensen" <fake@email.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Iøvrigt, tillykke med din billige DVD-boks, som vi andre lige har betalt
> 270,- for og stadig venter på *grrrr...*

Jeg bestilte min hos axelmusic d. 5/8 og fik den igår (d. 12/8) så nogen
dage går der da lige....

MVH

Morten

Fra : Jesper Lund

Dato : 13-08-04 21:36

Morten Wulff Nielsen <wulffonline(fjern_dette)@hotmail.com> wrote:

> Jeg bestilte min hos axelmusic d. 5/8 og fik den igår (d. 12/8) så
> nogen dage går der da lige....

Nu bliver den altså ikke sendt fra Danmark... Axel Music (Club Racoon)
siger selv 4-10 dage fra afsendelsesdatoen. Det er faktisk meget
hurtigt.

--
Jesper Lund

Fra : N. Christensen

Dato : 14-08-04 01:34

> Jeg bestilte min hos axelmusic d. 5/8 og fik den igår (d. 12/8) så
> nogen dage går der da lige....

Bestilte min d. 31/7, der står den er afsendt d. 5/8. Men den er endnu
ikke dukket op. Bør man kontakte Club Racoon? Eller skal man give dem et
par dage til?

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 14-08-04 07:24

"N. Christensen" <ic3@er4ic3.dk> skrev i en meddelelse

> Bestilte min d. 31/7, der står den er afsendt d. 5/8. Men den er endnu
> ikke dukket op. Bør man kontakte Club Racoon? Eller skal man give dem et
> par dage til?

De skriver jo selv at der kan gå op til 10 dage, så giv dem lige et par dage
endnu !

MVH

Morten

Fra : J

Dato : 15-08-04 14:39

> [...]
> par dage til?
>
> --
>
> Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte

Boxen udkom først d. 5./8., derfor er den ikke afsendt før tidligst den
dato. Min egen blev også bestil d. 31, afsendt d. 5. og modtaget i fredags.

Jonas

Fra : Morbid Angel

Dato : 15-08-04 15:21

On Sun, 15 Aug 2004 15:39:08 +0200, "J"
<albuerumminusspam@hotmail.com> wrote:

>Boxen udkom først d. 5./8., derfor er den ikke afsendt før tidligst den
>dato. Min egen blev også bestil d. 31, afsendt d. 5. og modtaget i fredags.
>
>Jonas

Nu fik jeg min for en måned siden også fra Club Racoon :)

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : J

Dato : 15-08-04 15:47

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu fik jeg min for en måned siden også fra Club Racoon :)

Inconthieveable!
Med mindre du har købt en anden udgave, selvfølgelig...
At any rate, Ifølge Clubracoon udkom boxen (autralsk, region 2 & 4, DK
tekst, papcover) først d. 5./8. Er din i blikæske?

Jonas - som er træt af folk der oversætter "tin-box" med "tin-æske" i stedet
for "blikæske", "artist" med "artist" i stedet for "kunstner" og "pathetic"
med "patetisk" i stedet for "ynkelig".

Fra : Jesper Lund

Dato : 15-08-04 16:03

> [...]

> At any rate, Ifølge Clubracoon udkom boxen (autralsk, region 2 & 4,
> DK tekst, papcover) først d. 5./8. Er din i blikæske?

Da jeg bestilte BoB i juni havde Axel Music to udgaver, en som kunne
leveres straks til ca. 450 kr (måske husker jeg lidt forkert mht beløb)
og en som ville blive leveret i august til 250 kr. Jeg mener begge var
R4 (altså R2+R4). Jeg checkede med en netbutik i Australien, som også
havde en BoB fra august til ca. samme pris, og jeg mener endda at de
have et print af coveret hvor der stod udgivet i 2004 bag på. Så jeg
troede at det var en ny udgave (somehow...), men nu har jeg fået min BoB
box (til 250 kr), og der står 2002 bagpå.

--
Jesper Lund

Fra : Morbid Angel

Dato : 15-08-04 19:45

On Sun, 15 Aug 2004 16:47:08 +0200, "J"
> [...]

>for "blikæske", "artist" med "artist" i stedet for "kunstner" og "pathetic"

Nejda det er papæsken fra Australia og der står 2002 på bagsiden, at
Axel siger 5/8 er nok når de kan levere til den pris, men jeg fik den
i starten af juli til 250,- selvom der stod starten af august.
At de sender den til mig en måned før græder jeg ikke snot over, og
var ret overrasket at den allerede kom, måske havde de et par på
lager, som de valgte at sælge til 250,-

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : J

Dato : 15-08-04 20:33

> [...]
> At de sender den til mig en måned før græder jeg ikke snot over, og
> var ret overrasket at den allerede kom, måske havde de et par på

Ja det lyder da ret plausibelt. Og tillykke med prisen. Jeg skulle af med
267,- hvilket dog stadig er så billigt at jeg købte to. En til mig og en til
gave.

Jonas

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 13-08-04 22:32

> [...]
> har den på deres hjemmeside

> Jeg tror jeg er overbevist. Så må jeg lige finde tid til at se den.

Du skal heller ikke græde over, at du ikke fik Magnolia til den pris.
Alta har Magnolia på tilbud lige nu til 69,95 kr.

Jeg har lige købt mit eksemplar i dag!

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Lothario

Dato : 14-08-04 06:50

> Du skal heller ikke græde over, at du ikke fik Magnolia til den pris.
> Alta har Magnolia på tilbud lige nu til 69,95 kr.
>
> Jeg har lige købt mit eksemplar i dag!

Er det også 2-disc versionen?

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 14-08-04 17:49

> Er det også 2-disc versionen?

Jepz der er to diske i

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : J

Dato : 15-08-04 14:41

> [...]
> Jeg har givet 150-, for det, og da jeg aldrig har set BoB før, ville jeg
> høre om det til den pris er værd at beholde?

Hvis det er den jeg har også fået, så er den både reg. 2 og 4 selv om der
kun står 4 bagpå. Der er danske undertekster og hele molevitten, så til den
pris er der ikke noget at rafle om. Den er alle pengene værd, selv til den
dobbelte pris.

Jonas