Dansk titel?
Fra : Zeki

Dato : 13-08-04 13:33

Hvad hedder John Wayne klassikeren 'She wore a yellow ribbon' på dansk?

Mvh Zeki

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 13-08-04 13:48

Er det ikke den der hed noget med "Kavaleriet gule bånd"? Tror det nok

Fra : vadmand

Dato : 13-08-04 14:55

"Jørgen Flainard" <smallerb@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er det ikke den der hed noget med "Kavaleriet gule bånd"? Tror det nok

Det er det. John Wayne med briller! Uforglemmeligt. En af de relativt få
film, hvoir han faktisk viser, at han kan andet end at se sej ud.

Per V.

Fra : Jesper

Dato : 13-08-04 20:24

vadmand <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> Det er det. John Wayne med briller! Uforglemmeligt. En af de relativt få
> film, hvoir han faktisk viser, at han kan andet end at se sej ud.

Glem ikke "The Shootist"
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 14-08-04 02:14

On Fri, 13 Aug 2004 14:32:59 +0200, "Zeki" <zeki@nospam.dk> wrote:

>Hvad hedder John Wayne klassikeren 'She wore a yellow ribbon' på dansk?

Det er, som allerede sagt, "Kavaleriets gule bånd"

Du kan få svar på den slags spørgsmål ved at søge på
http://akas.imdb.com/

Fra : Zeki

Dato : 14-08-04 09:37

> Du kan få svar på den slags spørgsmål ved at søge på
> http://akas.imdb.com/

Man ender på IMDB forsiden ved at følge linket. Hvor går man hen bagefter?

Mvh Zeki

Fra : Mark - Jensen -

Dato : 14-08-04 10:29

On Sat, 14 Aug 2004 10:36:33 +0200, "Zeki" <zeki@nospam.dk> wrote:

>Man ender på IMDB forsiden ved at følge linket. Hvor går man hen bagefter?

Prøv nu bare at søg efter film...

Fra : Zeki

Dato : 14-08-04 10:40

> Prøv nu bare at søg efter film...

Ahh...har tidligere misset "also known as"- delen ser jeg.

Ganske brugbart...

Mvh Zeki