Black Hawk Down - spoiler
Fra : smaz

Dato : 12-08-04 22:38

Den udgave af BHD, jeg har, er der ikke engelske undertekster. Er der nogen
der ved, hvor man kan finde et screenplay? Hvad er RPG? Rocket Powered
Granade?

Hvem er det som siger, at det ikke er nødvendigt med panser på ryggen, og
hvem er det der bliver dræbt af et skud i ryggen? Den samme?

mvh/smaz

Fra : John

Dato : 13-08-04 01:13

Hvad er RPG? Rocket Powered
> Granade?

rigtig, her et link hvor du kan læse mere om det
http://www.fas.org/man/dod-101/sys/land/row/rpg-7.pdf

kræver du at du har arobat reader www.adobe.com

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 13-08-04 08:13

smaz wrote:
> Den udgave af BHD, jeg har, er der ikke engelske undertekster. Er der
> nogen der ved, hvor man kan finde et screenplay? Hvad er RPG? Rocket
> Powered Granade?

Rocket Propelled Grenade.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rocket_propelled_grenade

En klassiker i Duke Nukem 3D spillet