Tv/VHS Konvertering til PCer, hvad skal je~
Fra : CARSTEN DAMGAARD AND~

Dato : 09-05-01 15:13

Hejsa, jeg har en række VHS-bånd jeg gerne ville have overpå digitalt
format. Jeg har et asus v7700 geforce2 GTS 32 MB tv-in/out grafikkort. Kan
jeg umiddelbart forbinde min videos tv-udgang med grafikkortet, og hvilke(t)
program(mer) vil jeg skulle bruge for at optage konvertere til digitalt
format. Er der nogle formater/programmer jeg skal holde mig væk fra/I kan
anbefale ?
Hvor meget skal man regne med at et konverteret 4 -timers videobånd vil
fylde i en rimelig kvalitet på PCen ? og hvor lang tid vil det tage at
konvertere et bånd ( har en Atlon C 1200 Mhz og 256 MB Ram) ?
Kan jeg i det hele taget få lavet en ordentlig konvertering der er værd at
se ?

På forhånd Tak

Mvh. Carsten Damgaard