MC kort i Lemvig omr.
Fra : Carsten A. (fjern __~

Dato : 12-08-04 20:03

Go'aften - Jeg vil herigennem spørge efter en mc-kører, som kunne give mig
lidt råd om valg af køreskole. Helst i Lemvig eller også Holstebro, Struer.

Så ser jeg tiden an, om jeg får brug for vejledning i valg af motorcykel
(Str. 500-600ccm har jeg tænkt på) Den tid den glæde...

Jeg er nemlig vant til de firehjulede (biler) og er helt nybegynder på to
hjul.

Fra : Carsten A. (fjern __~

Dato : 12-08-04 20:08

Carsten A. (fjern __ fra adressen wrote:

> Jeg er nemlig vant til de firehjulede (biler) og er helt nybegynder på to
> hjul.

undskyld dobbelt-op af indlæg

Fra : karsten

Dato : 12-08-04 21:10

jeg tog mit hos høyer i nissum og ved tilfældigvis han starter nyt hold på
mandag da jeg lige har taget en kontrollerende køreprøve hos ham pga
trafikuheld (i bil).
jeg kan varmt anbefale ham .
m.v.h. karsten
"Carsten A. (fjern __ fra adressen)" <__carsten46@yahoo.dk> skrev i en
meddelelse news:cfgf5n$ujh$1@abbeden.bunk.cc...

Fra : Carsten A.

Dato : 12-08-04 21:16

karsten wrote:

> jeg tog mit hos høyer i nissum og ved tilfældigvis han starter nyt hold på
> mandag da jeg lige har taget en kontrollerende køreprøve hos ham pga
> [...]

Det er i orden med mig (Nr.Nissum). Jeg havde håbet på opstart i midten af
september, men det er vel også bil kørekort du mener han starter et hold
med?

Carsten

Fra : karsten

Dato : 12-08-04 21:53

nej mc har en makker der starter på mandag hos ham.
m.v.h.karsten