Så kører vi på "testtur" til Kalmar på f
Fra : Eg Egemarke

Dato : 12-08-04 13:37

Første Stop bliver Gualöv Camping ved kristianstad, hvor vejene så bringer
os hen er der ingen der ved
Men vi tager naturligtvis en masse billeder til fotoalbummet, samt laver en
lille rute beskrivelse.

--
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 12-08-04 14:19

God tur. Det skal nok blive hyggeligt. Trangia hygger altid..
Bare det var mig.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Anders Christensen

Dato : 12-08-04 15:21

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> God tur. Det skal nok blive hyggeligt. Trangia hygger altid..
> Bare det var mig.

...og jeg som troede det var den gode mad man kunne frembringe på sådan
en der var hyggelig

--
Mvh Anders Christensen
Teoriprøve 27. august - A-B-C kørekort snarrest bagefter

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 12-08-04 16:23

"og jeg som troede det var den gode mad"

Så tager du fejl

Nej, man kan faktisk laver ganske god mad, især hvis man lige har en lille
grill ved hånden. En ferie behøver slet ikke at stå på dåsemad, bvadr.

Fra : -V-

Dato : 12-08-04 15:13

Eg Egemarke wrote:
> Første Stop bliver Gualöv Camping ved kristianstad, hvor vejene så
> bringer os hen er der ingen der ved

Fandt du en løsning på kogeproblemet?

Tilbuddet om lån står skam stadig ved magt.
Det gælder naturligvis også andre, som står og skal bruge sådan en i en
fart.

-V-

Fra : Eg Egemarke

Dato : 14-08-04 15:43

Efter 721,7 Km hyggetur er vi atter hjemme !!
masser af gode oplevelser, en græshoppe i haven (se billederne) og snurrende
hænder og fødder rigere. Godt trætte men vi glæder os allerede til næste
tur
Ps Trangia STYRER bare
så sådan een vil vi have købt selv til næste gang

Billederne er her :

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=802