Masser af gnist, ingen start.
Fra : Ukendt

Dato : 13-08-04 22:11

Hej.

Jeg har rodet med min zip de sidste par timer og har fået smidt std.
cylinder på.
Men den vil ikke starte, der er masser af gnist, men når man så har stået og
sparket i et stykke tid så er tændrøret stadig helt tørt.

Der er kompresion, karbu er renset og membram er ok.

Opsætning:
Polini For Race
Polini EVO Vario
Racer krumtap
Malossi E13
std. karbu
std. cylle.

Enhver hjælp vil være dejlig.

Fra : Mikkel Lund

Dato : 13-08-04 23:27

Hvad men benzin tilførslen til karburatoren (filter og slange)?
Bare et gæt.

Hilsen Mikkel

Fra : Elbarto

Dato : 15-08-04 00:49

<a> skrev i en meddelelse
> [...]
> sparket i et stykke tid så er tændrøret stadig helt tørt.
>
> Der er kompresion, karbu er renset og membram er ok.

1. Smid den for race langt væk indtil du har en cylle der vil noget
2. Membranen .. Std. cyllen kan nok ikk hive benz gennem den
3. Okayy det kan være benzintilførslen stoppet slange eller noget men
tivler

Elbarto

Fra : Thomas

Dato : 14-08-04 01:02

<a> skrev i en meddelelse
> [...]
> sparket i et stykke tid så er tændrøret stadig helt tørt.
>
> Der er kompresion, karbu er renset og membram er ok.

Går gasspjældet helt i bund i karburatoren.

mvh. Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-04 17:32

Nu virker den, hældte en portion benzin direkte ned til membramen, og nu
starter den hver gang.
Også med For Racen på, men den er blevet taget af indtil ny cylinder og karb
er ankommet.