Hulmurs isolering - materialer
Fra : Kim Kajus Andersen

Dato : 12-08-04 16:45

Hejsa

Jeg skal have hulmurisoleret min gamle murermester 1,5 plans villa fra 1930
i Glostrup som 59m2 grundplan, der er små 100m2 ydervægge inkl. døre og
vinduer som er flydt med skum for mange år siden. Hvad koster det inkl. moms
og hvilket materialle bør jeg gå efter. Har fået et tilbud på 14.000,- for
mineraluld som jeg synes lyder meget dyrt. Har læst at parpiruld er billigt
men kan tranportere fugt hvilket jeg ikke ønsker. Hvad bør jeg vælge ?

Mvh Kim

Fra : MTI

Dato : 13-08-04 04:27

Hej Kim!

Du kan jo prøve at kontakte mig, her eller på min mail, som er
mti@tdcadsl.dk
Jeg kan måske give dig en bedre pris.

Med venlig hilsen

MTI