Opbevaring snavsetøj
Fra : Grethe Alsing Peders~

Dato : 12-08-04 06:52

Hej

Jeg bor i en lejlighed hvor der ikke er meget skabsplads så derfor har vi
vores snavsetøj stående på altanen i vasketøjskurvene. Det er en løsning jeg
efterhånden er godt træt af for det ser jo ikke pænt ud. Hvad gør I andre
med jeres snavsetøj? Vi vasker en gang om ugen. Er der nogen forslag til
opbevaring?. Jeg har tænkt lidt på en boks som bl.a er beregnet til hynder,
men hvad så med kurvene.
Forslag modtages med tak

Med venlig hilsen
Grethe

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 13-08-04 09:15

"Grethe Alsing Pedersen" skrev i en meddelelse
> [...]
> med jeres snavsetøj? Vi vasker en gang om ugen. Er der nogen forslag til
> opbevaring?. Jeg har tænkt lidt på en boks som bl.a er beregnet til

Hvis en snavsetøjskurv ikke på nogen måde kan være i badeværelset,
hvor den bliver våd, så kan den jo godt være af eet eller andet
kurvemateriale.
Jeg havde engang en høj rund een med låg af gulligt bastmateriale, den
ligefrem pyntede på altanen.

Hilsen Ruth

Fra : Jan Achmann

Dato : 13-08-04 19:03

Smid det ind i vaskemaskinen. Tænd den når den er fuld....
Jan

Fra : Inger Pedersen

Dato : 13-08-04 19:24

"Jan Achmann" <achmann@city.dk> skrev i en meddelelse
> Smid det ind i vaskemaskinen. Tænd den når den er fuld....

Og husk at få katten ud først!

Men hvis I har det sådan, at I ikke så gerne vil vaske ungernes møgbeskidte
cowboybukser sammen med mors hvide silkebluser, kunne det måske være en ide
med et par kurve.
Har I gulvplads nok, er fletkurve kønne at se på og behøver ikke gemmes i et
skab - ellers har der lige været tilbud på flet-puffer i Føtex, og de skulle
kunne bruges som siddemøbler også.
Eller kunne det være en mulighed med nogle poser, syet i kønt stof? De
fylder ikke så meget, når de hænger på en knage; ulempen er, at man må snøre
op først, i stedet for bare at droppe tøjet ned.

Hilsen Inger

Fra : Grethe Alsing Peders~

Dato : 13-08-04 22:49

hvad for dig til at tro at jeg har egen vaskemaskine? jeg bor i lejlighed
skrev jeg. Og her er fællesmaskeri.
mvh grethe

Fra : Jan Achmann

Dato : 14-08-04 07:46

Nårh......jamen så blander jeg mig HELT udenom