K: Triblex filter
Fra : Henning Aaberg

Dato : 13-08-04 18:41

Du skulle vel ikke ligger inde med et TRIBLEX filter til en Bauer
kompressor, som du kunne tænke dig at komme af med, sælge!

I Dykkerklubben AKTIV mangler vi et.....

Kontakt Henning haa@fmts.dk

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 13-08-04 20:51

Henning Aaberg wrote:
> Du skulle vel ikke ligger inde med et TRIBLEX filter til en Bauer
> kompressor, som du kunne tænke dig at komme af med, sælge!

Taler du om filterpatron eller hele filterhuset?

Fra : Henning Aaberg

Dato : 13-08-04 21:43

Det er et TRIBLEX filterhus jeg mangler.

Mvh. Henning

Fra : __vaDer

Dato : 14-08-04 21:30

Hej Jonas,
Må man være så fræk og spørger om jeres klub er gået neden om og hjem?

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 14-08-04 21:59

__vaDer wrote:
> Hej Jonas,
> Må man være så fræk og spørger om jeres klub er gået neden om og hjem?

uhm?.. Københavns sportsdykkerklub.. nej den fungere i bedste velgående..
hvorfor spørger du?

mvh
Jonas

Fra : __vaDer

Dato : 14-08-04 22:46

Fordi jeres tlf nr virker ikke mere, der er ikke blevet svaret på mine mails
jeg har sendt til klubben.
Snakkede med dig på et tidspunkt, fik afvide jeg skulle smide en mail for at
aftale et besøg.
Så tænkte jeg, kig dog ned i klubben(Den dag i har klub aften) en aften og
sig hej. Det virkede temlig ødet, derfor :)

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 15-08-04 09:42

__vaDer wrote:
> Fordi jeres tlf nr virker ikke mere, der er ikke blevet svaret på
> mine mails jeg har sendt til klubben.

Hvilken adresse er de sendt til?

> [...]
> Så tænkte jeg, kig dog ned i klubben(Den dag i har klub aften) en
> aften og sig hej. Det virkede temlig ødet, derfor :)

Om sommeren er der ikke regulær klubaften fordi man sædvanligvis er ude at
dykke og hvis der ikke er dykning mødes folk ikke. Det starter først fra
september igen.

mvh
Jonas

Fra : __vaDer

Dato : 15-08-04 12:22

De kontakt personer der står på jeres hjemme side. Anyway, der er åbenbart
stadig liv
i jer, der er lidt lang tid til Sep er der en aften hvor du er dernede?

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 15-08-04 18:33

__vaDer wrote:
> De kontakt personer der står på jeres hjemme side. Anyway, der er
> åbenbart stadig liv
> i jer, der er lidt lang tid til Sep er der en aften hvor du er
> dernede?

hum, ikke planlagt men du kan ringe til mig og så kan vi aftale at mødes
dernede.

mvh
Joas

Fra : __vaDer

Dato : 15-08-04 20:29

Kanon, det er en deal.
Kan du ikke smide en mail med dit nr og hvornår det passer bedst?

Mvh

vader(a)city.dk