Lexus lygter til mondeo
Fra : Ukendt

Dato : 13-08-04 21:04

halløj

Har lige igen fundet nogle Lexus lygter til mondeo II 96-2000. Det er dog
kun til "stufenheck" så de passer ikke til de flotte sedan modeller.
Nogen som ud fra billeder eller andet, aner hvem der laver disse?

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=57325&item=7914800619&rd=1&ssPageName=WDVW

--
Tom

Fra : John Sahl

Dato : 13-08-04 21:12

Tom wrote:
> [...]
> dog kun til "stufenheck" så de passer ikke til de flotte sedan
> modeller. Nogen som ud fra billeder eller andet, aner hvem der laver

Tom, med alt det extra-udstyr du efterhånden har smidt i den
bil, er det da på tide at du sørger for, at motoren får nogle flere
kræfter at trække det med

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-04 21:15

> Tom, med alt det extra-udstyr du efterhånden har smidt i den
> bil, er det da på tide at du sørger for, at motoren får nogle flere
> kræfter at trække det med

bare rolig der skal nok komme en 2.0 i hullet en gang. Den holder sig inden
for grænsen

--
Tom

Fra : John Sahl

Dato : 13-08-04 21:25

Tom wrote:
> bare rolig der skal nok komme en 2.0 i hullet en gang. Den holder sig
> inden for grænsen

Godt så er jeg mere rolig...

Fra : Kent Nielsen

Dato : 14-08-04 07:12

> bare rolig der skal nok komme en 2.0 i hullet en gang. Den holder sig
inden
> for grænsen

Pas på !
Hvis bilen er speciel mht. kan udstyr fra en større model (Udstødning /
bremser etc. ) kan told(u)væsenet godt finde på at dømme "tabt identitet" =
ny afgift selv om motoren holder sig inden for 20% effektforøgelse.

Kent Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-04 21:11

> [...]
> kun til "stufenheck" så de passer ikke til de flotte sedan modeller.
> Nogen som ud fra billeder eller andet, aner hvem der laver disse?

Grrr sorry de er kun til "fliessheck" og ikke "stufenheck" (sedan)

--
Tom

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 14-08-04 08:33

Lexus - er det ikke sådan noget Toyota-noget ?
Det er mig noget af en gåde at netop sådan en antiasiat som dig kunne finde
på at sætte sådan noget på din bil

mvh

ANdreas M. Hansen

Fra : Andersen

Dato : 14-08-04 13:32

Hej Tom...

Uha da da... hvor ser det bare godt ud... Har faktisk et link til en engelsk
side der sælger dem... Hmmm min er jo også en sedan... så passer de vel
ikke..?

http://www.dcp-shop.co.uk/catalog/product_info.php?products_id=6261

De må da findes til sedan.... på en eller anden måde...ØV ØV

Hilsen
Andersen

Fra : Jan Nielsen

Dato : 14-08-04 20:15

"Andersen" <andersen@mail.dk> skrev i en meddelelse

Jeg tør næsten ikke skrive det, men allestedsnærværende T-Hansen har også
lygterne, dog kun til 5 dørs modellen
http://www.t-hansen.dk/product.asp?c=289411014&n=447335021&pn=1160688570

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-04 20:25

"Jan Nielsen" <jan@campingvognen.dk> skrev i en meddelelse

> "Andersen" <andersen@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg tør næsten ikke skrive det, men allestedsnærværende T-Hansen har også
> [...]

Det var li godt....

--
Tom

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 14-08-04 21:54

> Har lige igen fundet nogle Lexus lygter til mondeo II 96-2000.

Vil en voksen mand have sådan noget Mujaffa-gøgl på sin bil..???

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-04 21:59

"Jan W Nielsen" <intetsvar@ingenmail.dk> skrev i en meddelelse

> Vil en voksen mand have sådan noget Mujaffa-gøgl på sin bil..???

nej ikke når thansen sælger det

men ellers er forskellen på drenge og mænd kun prisen på deres legetøj

--
Tom

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 14-08-04 22:10

> men ellers er forskellen på drenge og mænd kun prisen på deres legetøj

Hmmm...

/Jan W Nielsen

Fra : John Sahl

Dato : 14-08-04 22:48

Jan W Nielsen wrote:

> Hmmm...

Apropos legetøj, Jan, skal vi ikke snart se billeder af din Porsche?

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 15-08-04 04:27

> Apropos legetøj, Jan, skal vi ikke snart se billeder af din Porsche?

Jeg får den måske mandag - hvis ikke så først lørdag, hvor jeg igen er i
Jylland.

Glæder mig helt vildt..

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-04 18:25

> Glæder mig helt vildt..

Så har jeg fået den - den er kanon lækker..

--
/Jan W Nielsen

Fra : John Sahl

Dato : 17-08-04 18:46

Jan W. Nielsen wrote:

> Så har jeg fået den - den er kanon lækker..

Billeder!

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-04 22:28

> Billeder!

Jep - nu har jeg fået taget 4 billeder - men jeg kan ikke få dem ind i den
computer, som jeg sidder ved i øjeblikket. Jeg smider dem i dk.binear.motor
i morgen, regner jeg med..

/Jan W Nielsen

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 14-08-04 22:17

"Jan W Nielsen" <intetsvar@ingenmail.dk> skrev i en meddelelse

> Vil en voksen mand have sådan noget Mujaffa-gøgl på sin bil..???

Jan dog.

Ved du da ikke at Tom kun er et stort (lege)barn

og det er vi vist alle, inderst inde )))

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 15-08-04 04:28

> Jan dog.
> Ved du da ikke at Tom kun er et stort (lege)barn

Jo, da..

> og det er vi vist alle, inderst inde )))

Med garanti...

/Jan W Nielsen

Fra : Per O.

Dato : 15-08-04 17:34

Tom wrote:
> [...]
> dog kun til "stufenheck" så de passer ikke til de flotte sedan
> modeller. Nogen som ud fra billeder eller andet, aner hvem der laver

Tjaa, ikke at det rager mig, men jeg synes kun Lexus lygter ser lækkert ud
på en Lexus. Hvorfor andre vil ødelægge deres biler med den slags dårlige
efterligninger fatter jeg nul af ! Jeg har endnu ikke set en bil som er
blevet kønnere af at få den slags plastickram på !

Per O.

Fra : Olesen

Dato : 15-08-04 17:39

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> efterligninger fatter jeg nul af ! Jeg har endnu ikke set en bil som er
> blevet kønnere af at få den slags plastickram på !

Hørt.
Og så er chancerne for det passer aldrig 100%

Fra : Henrik B.

Dato : 15-08-04 22:32

> [...]

> efterligninger fatter jeg nul af ! Jeg har endnu ikke set en bil som er
> blevet kønnere af at få den slags plastickram på !

Helt enig. Og jeg mangler stadig at se en udgave af disse
plastik-pis-lygter, som gi'r bare lysniveau'et fra de alm. lygter. De har
altid en total ringe lysafgivelse. Fedt at se "smart" ud, skide være med at
de kører op i røven på mig.

M.v.h.