Vinduesvisker
Fra : Fly Christensen

Dato : 12-08-04 20:45

Lidt trivielt, men dog en vigtig del!

ANbefaling af gode vinduesviskere til Carina E 1997. Jeg ville egentlig
have Bosch Twin med spoiler, men de laves slet ikke til Carinaen, så
hvad nu? Hvilke vinduesviskere kan anbefales? Det skal være med spoiler
på. I Sierra'en var de sidste uden spoiler - Drøn irreterende ved
hastighed over 130.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 13-08-04 05:45

Fly Christensen (x_nospam_x@gmx.net) skrev følgende:

> Lidt trivielt, men dog en vigtig del!
>
> ANbefaling af gode vinduesviskere til Carina E 1997. Jeg ville
> egentlig have Bosch Twin med spoiler, men de laves slet ikke til
> Carinaen, så hvad nu?

Hvad længder da?

Eller et sådant smart custom made toyota system der er 112 pct. ikke i
orden?

--
Peter Thomas Fischer
http://www.fischer.as & http://www.humlebæk.dk

---

Fra : Fly Christensen

Dato : 13-08-04 15:51

On Fri, 13 Aug 2004 06:45:06 +0200, Fischer & Døssing
<tmp@REMOVETHISfischer.as> wrote:

>Hvad længder da?

Aner det ikke.

>Eller et sådant smart custom made toyota system der er 112 pct. ikke i
>orden?

Jeg kender intet til om de nuværende er originale Toyota. Jeg ved bare,
at de skal skiftes

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Cyberlion

Dato : 13-08-04 07:28

Jeg har dårlige erfaringer med Bosch Twin. Kører nu med Champion og de er
bare perfekte.

Fra : Troels Johansen

Dato : 13-08-04 08:13

Trico har lavet nogle af Teflon - Lyder lydt sjovt, men de virker bare 112%

Jeg købte mine hos Carstyle i Glostrup ) - kbh - Men mon ikke du kan få dem
alle vegne?

Troels