Ang. Køb af varevogn. Er der virkelig ikke~
Fra : Brian Fogh

Dato : 12-08-04 20:26

Hejsa

Jeg efterlyser nogen der har haft en sådan vogn. Hvad har de af skavanker og
så frem deles.

Hilsen
Brian

Fra : DirectX

Dato : 12-08-04 22:02

jeg kører ikke selv serena, men jeg har lavet mange af dem med defekt
startspærre, den sidder indbygget i Pumpen ( på Diesel modellen ) og den er
pokkers dyr at udskifte

Mvh
C@ss

Fra : Brian Fogh

Dato : 13-08-04 06:32

Hejsa

Tak for hjælpen. Tror jeg kigger på noget andet.

Hilsen
Brian