US trucks
Fra : anders majland

Dato : 12-08-04 13:44

Kom forbi "Cars Are US ApS" i Roskilde igår. Sådan en H2 ser ikke ret
stor ud ved siden af en ford f-250. Der var ikke priser i ruden på den
store ford. Nogen ide om hvad sådan en "lastvogn" koster med plader på ?

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-08-04 20:44

anders majland wrote:
> Kom forbi "Cars Are US ApS" i Roskilde igår. Sådan en H2 ser ikke ret
> stor ud ved siden af en ford f-250.

Jeg var i sidste uge med til at afmontere kabine/førehus samt
motor/gearkasse på en Ford F150 Harley Davidson Edition.
Den er sq heller ikke helt lille sådan én, men forbavsende nem at skrue på,
jeg havde frygtet det værste.
Men for s*tan den er dyr i stumper sådan én, godt jeg ikke skal betale

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Teddy

Dato : 12-08-04 22:34

> [...]
på,
> jeg havde frygtet det værste.
> Men for s*tan den er dyr i stumper sådan én, godt jeg ikke skal betale
---------------------------------------

Hvad skulle du lave ved sådan een ?

Teddy
www.smallblock.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 13-08-04 06:59

Teddy wrote:

> Hvad skulle du lave ved sådan een ?

Det var en "lille" skade, der lige skulle udbedres.

Per
www.perbeer.ninja.dk