Hvad skuer grant mit øje..?
Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 12-08-04 12:07

Sidder her under frokosten og læser om den nye kommende Ford Mondeo.

Den skal udstyres med (de utrolig) gode motorer fra Volvo.

Der planlægges bl.a. en ST200 med den kendte 300 Hk´s fra S60R.

Nu kommer der endelig lidt fut under Ford-potterne igen..))

Hr. Bjørn

Fra : Thomas H.

Dato : 12-08-04 12:09

"Bjørn Jørvad" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der planlægges bl.a. en ST200 med den kendte 300 Hk´s fra S60R.
>
> Nu kommer der endelig lidt fut under Ford-potterne igen..))

.... kan de nu heller ikke lave noget selv mere?
Der er vel snart kun BMW tilbage, der ikke er ejet af andre, og selv laver
deres ting

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-08-04 12:47

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote in message

> [...]
>

> ... kan de nu heller ikke lave noget selv mere?
> Der er vel snart kun BMW tilbage, der ikke er ejet af andre, og selv laver

Peugeot ?

--
mvh/rg. Christian
Mit hold i DR's F1 managerspil: http://www.012.dk/holdf1.jpg

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 12-08-04 12:56

Christian B. Andresen telepaterede følgende til sin PC:
> Peugeot ?

PSA?
Citröen/Peugeot...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-08-04 13:56

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message
> Christian B. Andresen telepaterede følgende til sin PC:
>
> PSA?
> Citröen/Peugeot...

Det ved jeg godt , men det er vel sådan at Peugeot er 100 % peugeot, men
Citroen er 60 % peugeot og 40 % citroen ?

Fra : p.jarnbak

Dato : 13-08-04 10:39

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message
> Christian B. Andresen telepaterede følgende til sin PC:
>
> PSA?
> Citröen/Peugeot...

Det P i PSA står jo for Peugeot så de er ikke ejet af andre,
men ejer Citroen.
Hej Palle.

Fra : Olesen

Dato : 12-08-04 16:16

> Peugeot ?

-samarbejder med Ford som ud jo ved, som igen leverer motorer
til Jaguar i visse modeller (6cyl)

Fra : Henrik B.

Dato : 12-08-04 13:49

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> ... kan de nu heller ikke lave noget selv mere?
> Der er vel snart kun BMW tilbage, der ikke er ejet af andre, og selv laver
> deres ting

Today, Tomorrow, Toyota..... *LOL*

M.v.h.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-08-04 22:52

Henrik B. skrev:

> Today, Tomorrow, Toyota..... *LOL*

ROFL

Kanon som Bruce liver op når der er Toyota i teksten.. )

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Henrik B.

Dato : 13-08-04 12:16

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> ROFL
>
> Kanon som Bruce liver op når der er Toyota i teksten.. )

Har du set denne hér:
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=561200182&partner=bm

Samme årgang og km som min - og billig...

M.v.h.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 13-08-04 11:09

> Today, Tomorrow, Toyota..... *LOL*

Trist, tørvetrilleragtigt og Til af få Tudefjæs over - Toyota.

Det bliver da rart, når de også kan give deres biler noget stil og god smag.

/Jan W Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 15-08-04 22:41

"Jan W Nielsen" <intetsvar@ingenmail.dk> skrev i en meddelelse

> Trist, tørvetrilleragtigt og Til af få Tudefjæs over - Toyota.
>
> Det bliver da rart, når de også kan give deres biler noget stil og god
smag.

*LOL* Kom det tørt fra en Opel-kører.....

M.v.h.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 16-08-04 07:13

> smag.

> *LOL* Kom det tørt fra en Opel-kører.....

Jeg har en Vectra, fordi jeg fik den billigt. (I øvrigt synes jeg, at
Opel "har fat i noget" mht design.)

Jeg synes dog, at de asiatiske produenter stadig mangler at få "god stil"
proppet ned i deres biler. De små producenter er værst - men Toyota har
stadig ikke fundet "nøglen", hvorfor de efter min mening endnu ikke er
interessante.

/Jan W Nielsen

Fra : Cosworth POWER

Dato : 16-08-04 18:37

> Toyota har stadig ikke fundet "nøglen", hvorfor de efter min mening
> endnu ikke er interessante.

De nye Toyota biler ser da godt ud med linieføringen osv. Se eks. den nye
Avensis, men det er selvfølgelig en smagssag. Jeg synes bare det er surt
man idag i Danmark ikke kan købe en Toyota, som er fabriksmonteret med en
ordentlig motor.

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Niels Skaaning

Dato : 16-08-04 19:37

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> man idag i Danmark ikke kan købe en Toyota, som er fabriksmonteret med en

Ja, de der bette 2,0 NA-motorer er da noget nips :). Turbo eller flere
kubikker skal der til.

På den anden side undrer det mig også at en bil som Fiat Marea aldrig fik en
større motor end 2,0. De var jo trods alt den største personbil i deres
modelprogram. De rådede jo både over en 2,0 turbo, en 2,4 NA og en
treliters motor på det tidspunkt.

NS

Fra : Thomas Johansen

Dato : 12-08-04 13:56

> ... kan de nu heller ikke lave noget selv mere?
> Der er vel snart kun BMW tilbage, der ikke er ejet af andre, og selv laver
> deres ting

Faktisk ikke. Deres nye 1 serie har diesel motore fra Toyota... og mener
også undervognen stammer fra en Corolla (Men hæng mig ikke op på det med
undervognen)

Fra : Thomas Johansen

Dato : 12-08-04 14:03

og iøvrigt benytte BMW Yaris diesel motoren i deres Mini....

Fra : Thomas H.

Dato : 12-08-04 14:20

"Thomas Johansen" <tjo[NO SPAM]@hehe.com> skrev i en meddelelse

> og iøvrigt benytte BMW Yaris diesel motoren i deres Mini....

Ja det kan du nemmere bilde mig ind, det er jo heller ikke en riiiigtig BMW,
det er jo bare noget forhjulstrukkent gejl

Fra : Kim Kristensen

Dato : 12-08-04 17:40

"Thomas Johansen" <tjo[NO SPAM]@hehe.com> skrev i en meddelelse
> og iøvrigt benytte BMW Yaris diesel motoren i deres Mini....

Jeg læste for nyelig at de havde skrottet den igen, jeg husker ikke til
fordel for hvad.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Thomas Johansen

Dato : 13-08-04 07:47

Ja.. men vist nok først i 2006, når den nye model kommer

Fra : Thomas H.

Dato : 12-08-04 14:18

"Thomas Johansen" <tjo[NO SPAM]@hehe.com> skrev i en meddelelse

> Faktisk ikke. Deres nye 1 serie har diesel motore fra Toyota...

Det har jeg ikke hørt noget om, og de har samme boring/slaglængde som deres
øvrige Dieselmotorer, så det tror jeg sgu ikke på - og så ligger motoren jo
den rigtige vej, såååå...

og mener
> også undervognen stammer fra en Corolla (Men hæng mig ikke op på det med
> undervognen)

*LOL* Nej nu må du lige ! ...du påstår ikke også at den har forhjulstræk
vel?

Fra : Thomas Johansen

Dato : 13-08-04 07:48

> [...]
deres
> øvrige Dieselmotorer, så det tror jeg sgu ikke på - og så ligger motoren

Det er også en Jpansk udgave som aldrig er kommet til Europa.. før nu
altså.. Mener også de benytter en 2 literts række 6 Disel.. Også kun brugt i
Japan

Fra : Thomas H.

Dato : 13-08-04 08:19

> Det er også en Jpansk udgave som aldrig er kommet til Europa.. før nu
> altså.. Mener også de benytter en 2 literts række 6 Disel.. Også kun brugt
> Japan

Hold nu op, hvorfor i alverden skulle de putte en corolla-motor i, når de
selv laver nogle af de bedste Dielse-motorer??

Fra : Eivind

Dato : 13-08-04 10:24

> Hold nu op, hvorfor i alverden skulle de putte en corolla-motor i, når de
> selv laver nogle af de bedste Dielse-motorer??

logisk

Manglende plads i motorrummet

Eivind

Fra : Thomas H.

Dato : 13-08-04 10:50

"Eivind" <Eivind.Olsen@ARNEmail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> logisk
>
> Manglende plads i motorrummet

Altså når de har plads til deres række-6'er på langs, mon så ikke også der
er plads til deres 4-cylindret Dieselmaksine??

Fra : Eivind

Dato : 15-08-04 09:49

tænkte på Mini 1 ikke BMW 1

fordi der er ikke plads i minien

Eivind

Fra : ENN

Dato : 12-08-04 17:27

Sludder den nye 1 serie har BMW dieselmotorer M47 TU hedder den og er en
opdateret version af den vi i dag har i 318/320d

Motoren er bygget og udviklet af BMW.

Fra : Christian S

Dato : 12-08-04 15:23

> [...]
>

> ... kan de nu heller ikke lave noget selv mere?
> Der er vel snart kun BMW tilbage, der ikke er ejet af andre, og selv laver

Honda ??
Mhv
Christian S

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 12-08-04 15:38

"Christian S" <Realbadass@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Honda ??

Hvor mange *rene* motorfabrikker er der egentlig tilbage.

Samtlige benzinmotorer består to af en sammensurium af tilkøbte
komponenter...

Hr. Bjørn

Fra : Thomas H.

Dato : 12-08-04 16:42

> [...]

> Hvor mange *rene* motorfabrikker er der egentlig tilbage.
>
> Samtlige benzinmotorer består to af en sammensurium af tilkøbte

Altså det er nok skide svært, for alle har jo fingre med i andre biler, men
der er nogle der har helt "rene" biler, kun leverer motorer til andre, men
ikke er ejet af andre f.eks. BMW, Toyota, Honda ..og dog, jeg har ikke
rigtig check på de japanske, er der ikke også mange af dem der ejer
hinanden? Mitsubishi har da vist mere end deres egne?
Så er der alle dem som ejer en hulens masse, blander alle deres modeller og
dele sammen med alle andre, så man dårlig nok ved hvad der er den originale
mere:
VW/Audi/Skoda/Seat/Lamborghini/Bugatti/Bentley-koncernen f.eks.
Peugeot/Renault/Citroën
Ford/Jaguar/Lotus/Mazda/etc.etc.
GM/Opel/Volvo/Saab/Chevrolet/Buick/Cadillac/Pontiac.
Fiat/Ferrari/Maseratti/Lancia/Alfa hvor en anden, Ford?, har de fleste
aktier ...

Mercedes laver stadig rimelig selvstændige modeller, selvom de vist er
fusioneret med Chrysler nu.

Jeg holder stadig på, at BMW er en af de mest selvstændige endnu, i hvert
fald i Europa, de ejer Rolls-Royce, som de så bygger helt selv, og Rover ved
jeg sgu ikke rigtig hvordan det gik med, men deres egne biler har ikke
andres motorer i - endnu! ...Og dog, der ligger en Alpina-kværn i X5 4,8iS
...men

Fra : Peter G C

Dato : 12-08-04 17:02

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> VW/Audi/Skoda/Seat/Lamborghini/Bugatti/Bentley-koncernen f.eks.
> Peugeot/Renault/Citroën

Renault har ikke rigtig noget at gøre med PSA. Men PSA har dog udviklet en
potte med Toyota.

> Ford/Jaguar/Lotus/Mazda/etc.etc.
> GM/Opel/Volvo/Saab/Chevrolet/Buick/Cadillac/Pontiac.

Du blander dem lidt meget sammen. Volvo er da ikke med i GM så vidt jeg
husker.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 12-08-04 17:05

"Peter G C" <peter@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Du blander dem lidt meget sammen. Volvo er da ikke med i GM så vidt jeg
> husker.

Det turde vist være Ford, der ejer Volvo.

Hr. Bjørn

Fra : Thomas H.

Dato : 12-08-04 17:24

> Det turde vist være Ford, der ejer Volvo.

Ok mente det nok.
....du skriver hurtigt i dag hva'? Du har mange skægge tasdefegl *G*

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 13-08-04 13:45

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> ...du skriver hurtigt i dag hva'? Du har mange skægge tasdefegl *G*

Ha ... nogen er da med fuldt overlæg.

Jeg skulle måske nok i min emnelinie have skrevet "grant" med stort
"G"....))

Er du ikke liige helt med, så kan dette måske hjælpe:

http://www.ledelseafviden.dk/del3/3_3.htm

Hr. Bjørn

Fra : Thomas H.

Dato : 13-08-04 14:30

> Ha ... nogen er da med fuldt overlæg.

Ok

> Jeg skulle måske nok i min emnelinie have skrevet "grant" med stort
> "G"....))

Muligt, jeg fatter ikke en hat af hvad du mener alligevel

> Er du ikke liige helt med, så kan dette måske hjælpe:
>
> http://www.ledelseafviden.dk/del3/3_3.htm

yes yes, jeg læser lige det hele i gennem, du må ikke sige noget!

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 13-08-04 15:53

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> yes yes, jeg læser lige det hele i gennem, du må ikke sige noget!

O.k., men et lille hint skal du nu have .... det drejer sig bl.a. om at
udnytte de forhåndenværende ressourcer...

CV: http://www.robertmgrant.com/robgrant/cv.jsp

En del vil jo gerne have æren af at have opfundet den dybe tallerken i vor
tids "bønnetællersamfund".

Hr. Bjørn

Fra : Thomas H.

Dato : 12-08-04 17:23

> [...]
> "Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Renault har ikke rigtig noget at gøre med PSA. Men PSA har dog udviklet en

Ok, de lavede da også motore til de gamle Ford Escorter

> Du blander dem lidt meget sammen. Volvo er da ikke med i GM så vidt jeg
> husker.

Ja jeg blander det sikkert sammen, som jeg selv skriver, det er ikke til at
finde ud af
Men Saab har mange Opel-ting ikke? Er det så Ford der ejer meget af Volvo ?

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-08-04 21:12

Thomas H. wrote:

> Ok, de lavede da også motore til de gamle Ford Escorter

Ja ja, men kun til de Brasilianske udgaver

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 12-08-04 21:25

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Ja ja, men kun til de Brasilianske udgaver

Jeps, husker dengang man synes det var nogle fede biler de Mk3'ere, men hver
gang man så en LX'er pegede man fingre og sagde øv, sådan en falsk lortebil,
hehe.

...men set i bakspejlet, gad vide om det ikke var der Ford lærte, hvordan de
fik biler til at ruste mest muligt?

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-08-04 21:28

Thomas H. wrote:

> Jeps, husker dengang man synes det var nogle fede biler de Mk3'ere,
> men hver gang man så en LX'er pegede man fingre og sagde øv, sådan en
> falsk lortebil, hehe.

He he, ja det var sq sekunda varer

> ..men set i bakspejlet, gad vide om det ikke var der Ford lærte,
> hvordan de fik biler til at ruste mest muligt?

Ja, det er ikke dem man ser flest af i bybilledet nu, de smuldrede vist alle
sammen væk på deres 3 års fødselsdag

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-08-04 21:14

Thomas H. wrote:

> [...]
> og Rover ved jeg sgu ikke rigtig hvordan det gik med, men deres egne
> biler har ikke andres motorer i - endnu! ...Og dog, der ligger en

Så synes jeg lige du skal kaste et blik tilbage i historie bøgerne
Siger BMW Dixi dig noget ?
http://www.bmwworld.com/models/vintage/pow/dixi_chick.htm
Så BMW har faktiskt været meget tidligere end mange af dem du nævner, med at
bruge andres ideer/komponenter.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 12-08-04 21:26

> [...]
> http://www.bmwworld.com/models/vintage/pow/dixi_chick.htm
> Så BMW har faktiskt været meget tidligere end mange af dem du nævner, med

Jajaja, jeg holder stadig på, at de i nutiden hører til blandt de mest
originale - vil du modsige det?

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-08-04 21:29

Thomas H. wrote:

> Jajaja, jeg holder stadig på, at de i nutiden hører til blandt de mest
> originale - vil du modsige det?

Det kan vi nok ikke blive uenige om

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Kim Kristensen

Dato : 12-08-04 17:37

> [...]
>

> ... kan de nu heller ikke lave noget selv mere?
> Der er vel snart kun BMW tilbage, der ikke er ejet af andre, og selv laver

http://www.dinside.no/php/art.php?id=87108 Oversigt (hvem ejer hvem) fra
27/03-2003.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Thomas H.

Dato : 12-08-04 22:04

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.dinside.no/php/art.php?id=87108 Oversigt (hvem ejer hvem) fra
> 27/03-2003.

Kanon side! Ja man må jo sige, at Honda og BMW, og tildeles også Toyota, er
nogle af de få der koncentrerer sig mest om egne biler

Fra : Kim Kristensen

Dato : 12-08-04 23:00

> [...]
er
> nogle af de få der koncentrerer sig mest om egne biler

Samme udmærkede side har blandt andet en oversigt over de største mærker fra
02/10-2001 http://www.dinside.no/php/art.php?id=26899 og en liste over
hvornår et mærke som gennemsnit er moden til skrotpladsen
http://www.dinside.no/php/art.php?id=88272

Jeg har flere end dem fra andre sider, og de fleste præsentere en for en
overraskelse eller to som strider mod det man har hørt, troede eller måske
ligefrem "vidste".

Med venlig hilsen Kim

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 12-08-04 23:27

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> hvornår et mærke som gennemsnit er moden til skrotpladsen
> http://www.dinside.no/php/art.php?id=88272

Hold da helt op ..... jeg kan så gå direkte fra Völlen til mimrekort ....
nå, det er vel også en Volvo...

Hr. Bjørn

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 13-08-04 05:41

Kim Kristensen telepaterede følgende til sin PC:
> [...]
> mærker fra 02/10-2001 http://www.dinside.no/php/art.php?id=26899 og
> en liste over hvornår et mærke som gennemsnit er moden til

Ja, eller om salget i USA.
http://www.dinside.no/php/art.php?id=106347
Denne sammenlignet med http://www.dinside.no/php/art.php?id=26899
Så kan man se, at Ford har solgt 946.000 af F-serien...
Mercedes-Benz har "kun" solgt 4.000 stk. mere - i alt..

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-04 15:55

> [...]
>
> Der planlægges bl.a. en ST200 med den kendte 300 Hk´s fra S60R.
>
> Nu kommer der endelig lidt fut under Ford-potterne igen..))

Enig. Ud over der nok skulle have stået ST220, så er 220 HK til en 3.0 motor
godt nok heller ikke meget.
Jeg kan bare ikke forstå hvorfor de ikke går tilbage til turbo, da det vil
kunne reducere vægten på motoren samt holde ca. samme benzinøkonomi.
ST220 er også kendt for at skulle have mange RPM før den yder noget, så det
er vist fint nok at få skiftet motoren ud med en bedre.

Skammeligt er det dog at ford smider milliarder i F1 og så bruger de ikke
engang den viden som cosworth opbygger, til at implementere i nye motorer,
men skal ud og "købe" viden fra deres traktor-division.

--
Tom

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 12-08-04 15:58

KLIP

> Skammeligt er det dog at ford smider milliarder i F1 og så bruger de ikke
> engang den viden som cosworth opbygger, til at implementere i nye motorer,
> men skal ud og "købe" viden fra deres traktor-division.

Som jeg læser det kommende tiltag, vil Ford implementere samtlige
turbo-motorer fra Volvo i Mondeo´en.

Volvo´s topstykker kan vel sagtens måle sig med Cosworth´s..?

Hr. Bjørn

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-04 16:04

> Som jeg læser det kommende tiltag, vil Ford implementere samtlige
> turbo-motorer fra Volvo i Mondeo´en.

Kan du ikke scanne artiklen?

> Volvo´s topstykker kan vel sagtens måle sig med Cosworth´s..?

Joh, cosworth er gået lidt i stå de sidste 10 år men hvor volvo ligger henne
ved jeg ikke.
Kender kun de gamle 240 kasser som bruger en f masse benzin.

--
Tom

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 12-08-04 16:10

KLIP

> Kan du ikke scanne artiklen?

Jeg lægger den i dk.binaer.motor

Artiklen er fra Vejle Amts Folkeblad (og jeg håber de tilgiver mig kopien).

> Joh, cosworth er gået lidt i stå de sidste 10 år men hvor volvo ligger
henne
> ved jeg ikke.
> Kender kun de gamle 240 kasser som bruger en f masse benzin.

Jeg tror da Volvo er helt fremme i skoene med teknologien i dagens motorer.

De har jo både variable mig her og der.

Hr. Bjørn

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 12-08-04 16:34

"Bjørn Jørvad" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse

Her er så grundlaget for artiklen:

http://www.autobild.de/suche/artikel.php?artikel_id=6729&artikel_seite=0

Hr. Bjørn

Fra : Cosworth POWER

Dato : 12-08-04 21:30

> Som jeg læser det kommende tiltag, vil Ford implementere samtlige
> turbo-motorer fra Volvo i Mondeo´en.

Det lyder da alt for fedt! Top news! :)

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 12-08-04 21:36

KLIP

> Det lyder da alt for fedt! Top news! :)

.... og får den snit ala den nye Cadillac, kan potten gå hen og falde i min
smag...;)

Hr. Bjørn

Fra : Kim Kristensen

Dato : 12-08-04 22:37

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det lyder da alt for fedt! Top news! :)
>
> --
> Thomas Krath
> http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Det er det vel også for Volvo-købere, plejer Ford ikke at betale med
køreregenskaber?

Med venlig hilsen Kim

Fra : Cosworth POWER

Dato : 12-08-04 22:51

> Det er det vel også for Volvo-købere, plejer Ford ikke at betale med
> køreregenskaber?

Jeps :)

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 12-08-04 23:28

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeps :)

Så skal den europæiske del blot lære at lave nogen herlige rejsevogne.

Det sluttede jo brat med Scorpio...)

Hr. Bjørn