Bilen har ikke fået buler - endnu !!
Fra : Brian S Jensen

Dato : 12-08-04 07:14

Gruppen må absolut være den rigtige, da bilen er det eneste
som endnu ikke har lidt overlast - og jeg er derfor int. i at
vide hvordan jeg undgår det

Jeg vågner først da min kone minder mig på at jeg skal møde på
arbejde om et kvarter (kl. er 5.43 og jeg skal møde kl. 6.00 i
Svendborg som er 18km væk)

kl. 06:03 skal jeg til at svinge Previa'en ind på arbejdet - nå, indkørslen
er spærret pga. vejarbejde - vende om og bruge den anden indkørsel

Skynde sig ud af bilen - "sprøjt" siger det i posen - dåsecola'en har
kollideret
med min Maxtor Onetouch (extern harddisk) og Pepsi'en står ud i lårtykke
stråler - i posen - som også indeholder : iPaq2210, Pengepung, USB key
Bluetooth key, et par tilbud samt en bolle

Nå, kyler cola'en ud i hækken og drøner ind på arbejdet

Tømme posen, tørre cola af shorts'ne - tørre pengepung af, tørre display
af på iPaq - Maxtor'en ser fin ud - papier i skraldespand

Fise ud i bilen igen - Telefonen havde jeg glemt i holderen

STATUS :

Ipaq vasket - batteri er på mystisk vis dødt ? (mærkelig fejl)
Maxtor er i fin stand
Pengene er (hvid)vasket
Kom for sendt på arbejde
Må tørste hele dagen

Og hvad kan man lære :

Skal huske at bruge den taske som jeg ellers har med på arbejde til det
den er beregnet til - papier, iPaq, pengepung

Skal ikke bare tage almindelig Pepsi med, bare fordi man ikke har flere
light - en light havde nok fedtet lidt mindre

Jeg plejer IKKE at være uheldig - snarre tværtimod, så jeg tør
da næsten ikke ta' bilen hjem - der kommer garanteret bare en F16
på tværs af vejen - ført af 2 børnehaveklasseelever

Ha' en god dag !

Brian S Jensen

Fra : Psypher

Dato : 12-08-04 08:08

> [...]
> da næsten ikke ta' bilen hjem - der kommer garanteret bare en F16
> på tværs af vejen - ført af 2 børnehaveklasseelever

Lol, håber på bedre held for dig resten af dagen.

Mvh Lars

Fra : Peter Weis

Dato : 12-08-04 21:52

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> wrote:

> Ha' en god dag !

He-he, folk der drikker Cola er s'gu selv ude om det

mvh
Peter

Fra : Peter Sørensen

Dato : 23-08-04 23:23

In article <Xns9543E43E04A43pweisemaildk@127.0.0.1>, p.weis@email.dk.slet
says...

> He-he, folk der drikker Cola er s'gu selv ude om det

Nu var det jo ikke Cola, men børnelokker-vand... (Pepsi)

--
Peter Sørensen
nwcATeurope.com

The solution to many problems lies in having somebody else do the work.
[Andrew S. Tanenbaum]