God gået Danmark
Fra : Ukendt

Dato : 11-08-04 22:50

og et stort tillykke til campingorganisationen for deres kæmpe arbejde der
helt klart har båret frugt.

http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=2555224/

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2554552/

Jeg beholder nok min mondeo lidt endnu.
SÅ vild er jeg heller ikke efter at køre Kia

--
Tom

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 12-08-04 07:09

> og et stort tillykke til campingorganisationen for deres kæmpe arbejde der
> helt klart har båret frugt.

Øhhh - mener du at det er campingorganisationen som vil have dig til at køre
i Kia ??

Vi har lige nu en rendyrket borgerlig liberal regering som har det absolutte
flertal - hvorfor mon ikke de laver det tåbelige system om?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-04 07:18

> Øhhh - mener du at det er campingorganisationen som vil have dig til at
køre
> i Kia ??

Næh det kan man bare læse er konsekvensen af en organisation som kalder sig
de forenede danske motorejere som synes at bilpriserne er rimelige. Kia er
stort set ikke eksisterende i lande som f.eks tyskland.

> Vi har lige nu en rendyrket borgerlig liberal regering som har det
absolutte
> flertal - hvorfor mon ikke de laver det tåbelige system om?

er der nogen der presser på for at få det lavet om?

--
Tom

Fra : F.B. [3000]

Dato : 12-08-04 07:28

Tom wrote:
> Næh det kan man bare læse er konsekvensen af en organisation som kalder
> sig de forenede danske motorejere som synes at bilpriserne er rimelige.
> Kia er stort set ikke eksisterende i lande som f.eks tyskland.

Til gengæld kører de kofanger ved kofanger i Florida sammen med Hyundais,
Subaruer, Suzukier og Daiwooer.

Tillad mig at savle uhæmmet over de mange flotte/fede "Infinity´er" der
kører derovre....og "Lexus´er" !!!

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
Slet: *nospam*

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 12-08-04 07:45

> [...]
> de forenede danske motorejere som synes at bilpriserne er rimelige. Kia er
> stort set ikke eksisterende i lande som f.eks tyskland.

Jeg har faktisk set en hel del tysk indregistrerede Kiaer - det er bestemt
ikke alle tyskere som har råd til at køre Mercedes..

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-04 08:00

> Jeg har faktisk set en hel del tysk indregistrerede Kiaer - det er bestemt
> ikke alle tyskere som har råd til at køre Mercedes..

De er faktisk mere udbredt der, end her. Og tror ikke det kun er prisen.

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-04 08:15

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev i en meddelelse

> De er faktisk mere udbredt der, end her. Og tror ikke det kun er prisen.

Det strider lidt mod JP som dog ikke dokumenterer en disse

citat:
De stigende priser på bilmærker, som er i færd med at harmonisere deres
priser i Europa, har givet plads til de billigere biler fra især Korea.

De har lavere anskaffelsesomkostninger og skal i øvrigt ikke tænke på at
harmonisere priser, idet de ikke i særlig stor udstrækning findes på de
øvrige vesteuropæiske markeder.

--

Tom

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-04 11:42

> De har lavere anskaffelsesomkostninger og skal i øvrigt ikke tænke på at
> harmonisere priser, idet de ikke i særlig stor udstrækning findes på de
> øvrige vesteuropæiske markeder.

Øvrige markeder??, self. er Kia ikke udbredt i F. men i D. tror jeg det
større end Toyota, især hvis man fraregner Lexus.

Fra : Peter Weis

Dato : 12-08-04 18:20

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> wrote:

> Vi har lige nu en rendyrket borgerlig liberal regering som har det
> absolutte flertal - hvorfor mon ikke de laver det tåbelige system
> om?

Tror du selv på det med det liberale?

mvh
Peter

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 12-08-04 19:29

> Tror du selv på det med det liberale?

Hedder de da ikke "Venstre - Danmarks liberale parti" ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 13-08-04 11:07

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> wrote in message

> Hedder de da ikke "Venstre - Danmarks liberale parti" ?

Nej, deres rigtige navn er "Venstre - Et af danmarks socialdemokratiske
partier"

Mvh
Jacob(Der mener at alle partier der kommer til magten bliver
socialdemokratiske inden for det første år)

P.S Skal nok fortsættes i dk.politik :)

Fra : Peter Weis

Dato : 13-08-04 14:54

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> wrote:

> Hedder de da ikke "Venstre - Danmarks liberale parti" ?

De er da heller ikke venstreorienterede, så deres navn kan du vist ikke
lægge for meget i.
SF og konservative er da heller ikke folkepartier. Alene
vælgertilslutningen modsiger den betegnelse.

mvh
Peter