Spørgsmål fra bilpris-fatsvag...
Fra : Lars Bargmann

Dato : 11-08-04 18:34

Hej gruppe....

Nu har jeg jo set lidt om at der kommer en ny Mustang inden længe, og den
ser jo unægtelig rigtig lækker ud.
Derfor gav jeg mig til at lede efter prisen på sådan en fætter...
I USA kommer den lille model med V6'er til at koste omkring 18.000 dollars,
synes jeg at have fundet ud af...
Til sammenligning koster en Mazda6 omkring det samme derovre...

Mit (sikkert stjernedumme) spørgsmål lyder nu således :
Kan det virkelig passe at den nye Mustang kommer til at koste nogenlunde det
samme som en Mazda6, dvs. under 350.000,- herhjemme???
Nej, vel????
Det lyder da som en utopisk drøm, gør det ikke????

Mvh.

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-04 18:45

> [...]
> samme som en Mazda6, dvs. under 350.000,- herhjemme???
> Nej, vel????
> Det lyder da som en utopisk drøm, gør det ikke????

Jo.
Jeg læste i et bilblad at smertegrænsen for hvor meget en ny (større) bil må
koste i USA er ca 180.000 Kr
Så det er vel omkring halvdele af smertegrænsen her.

--
Tom