gæt en ting ;)
Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 11-08-04 17:52

g'aften rødder

- Jeg er ved at finde nogle lidt spidsfindige ting frem fra gemmerne,
så hvis man mener man ka gætte hvad det er for en dims ;)

http://www.dkfritidbil.dk/spas/index.htm

det *er* en original reservedel - men hvad, og hvor sidder den ?

--
jan@Fedtegreven.dk eller Jan@stevns.net

Fra : Olesen

Dato : 11-08-04 17:54

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> http://www.dkfritidbil.dk/spas/index.htm
>
> det *er* en original reservedel - men hvad, og hvor sidder den ?

Er vi ved at komme ned på 'hyggeplanet' igen ? *S*

Jeg gætter på det er klappen som holder
bagaerummet lukket på spirillla'en..,o)

Fra : Per Wildau

Dato : 11-08-04 18:05

Olesen wrote:
> <jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> Er vi ved at komme ned på 'hyggeplanet' igen ? *S*
>
> Jeg gætter på det er klappen som holder
> bagaerummet lukket på spirillla'en..,o)

Spirillla'en???

Men den virker omvendt ... den spænder ...!

P3R

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 11-08-04 18:31

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev :

>Er vi ved at komme ned på 'hyggeplanet' igen ? *S*

Hvorfor ikke ;)

>Jeg gætter på det er klappen som holder
>bagaerummet lukket på spirillla'en..,o)

dimsen hører ikke til Spirilen ;)

--
jan@Fedtegreven.dk eller Jan@stevns.net

Fra : Rander

Dato : 11-08-04 22:58

Wed, 11 Aug 2004 18:54:08 +0200 brugte Olesen 19 linier på at fortælle
dette til dk.fritid.bil:

Det er en lås til en motorhjelm - og den sidder sjovt nok på motorhjelmen!?

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Jeg opdagede, at man ikke kan betale sine VISA regninger
med et American Express kort. (P.J. O'Rourke)

Fra : Per Wildau

Dato : 11-08-04 18:08

jan@fedtegreven.dk wrote:
> [...]
>
> http://www.dkfritidbil.dk/spas/index.htm
>
> det *er* en original reservedel - men hvad, og hvor sidder den ?

http://www.rfr.dk/indvielse.htm

P3R

Fra : Karen Stricker & Car~

Dato : 11-08-04 18:34

> [...]
>
> http://www.dkfritidbil.dk/spas/index.htm
>
> det *er* en original reservedel - men hvad, og hvor sidder den ?

Dimmeren som holder kølerhjelmen lukket?

Carsten

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 11-08-04 19:37

"Karen Stricker & Carsten Axelsen" <strixelsenfjern@get2net.dk> skrev
:

>Dimmeren som holder kølerhjelmen lukket?

Nej.

--
jan@Fedtegreven.dk eller Jan@stevns.net

Fra : HC

Dato : 11-08-04 18:42

Da du lige har lavet håndbremse så,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Det er den der aktiverer bremsebakkerne navnet er pist væk lige nu

--
Mvh Hans Jensen
Ford Mondeo 1,8 med VDO 5000 Navigation

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 11-08-04 19:38

"HC" <h@ns.dk> skrev :

>Da du lige har lavet håndbremse så,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Hmmm.......

>Det er den der aktiverer bremsebakkerne navnet er pist væk lige nu

Hans for hulen - du er da Ford mekaniker !

hvaff' bremsebakker, på en Scorpio ?

--
jan@Fedtegreven.dk eller Jan@stevns.net

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 11-08-04 19:05

jan@fedtegreven.dk wrote:

> http://www.dkfritidbil.dk/spas/index.htm
>
> det *er* en original reservedel - men hvad, og hvor sidder den ?

Den sidder på din garageport..

--
Hygge..
Thomas

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 11-08-04 19:39

Thomas Strandtoft <thomas@carftp.com> skrev :

>Den sidder på din garageport..

Nej !

--
jan@Fedtegreven.dk eller Jan@stevns.net

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 11-08-04 20:00

"jan" == jan <jan@fedtegreven.dk> writes:

> [...]

> http://www.dkfritidbil.dk/spas/index.htm

> det *er* en original reservedel - men hvad, og hvor sidder den ?

Dørlåsen fra en Lada?

--
/Wegge <http://outside.bakkelygaard.dk/~wegge/>
echo mail: !#^."<>"|tr "<> mail:" dk@wegge

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 11-08-04 20:28

Anders Wegge Jakobsen <wegge@bakkelygaard.dk> skrev :

> Dørlåsen fra en Lada?

Nej - det er ikke til en Lada <hehe> - men en dims til en Ford Sierra

--
jan@Fedtegreven.dk eller Jan@stevns.net

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 11-08-04 20:55

> Nej - det er ikke til en Lada <hehe> - men en dims til en Ford Sierra

Ok, så hvis det ikke er til en dør, må det være til en
handskerumsklap.

Fra : Martin Christiansen

Dato : 11-08-04 20:24

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> det *er* en original reservedel - men hvad, og hvor sidder den ?

Til tankdækslet..?

---

Fra : Cosworth POWER

Dato : 11-08-04 20:26

> http://www.dkfritidbil.dk/spas/index.htm
>
> det *er* en original reservedel - men hvad, og hvor sidder den ?

Det er en "laaseudløser.jpg".

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 11-08-04 20:34

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev :

>Det er en "laaseudløser.jpg".

Harhh harhh - nemlig - det er den dims, der når man trækker i armen
inde i kabinen åbner låsen i bagklappen ;)

--
jan@Fedtegreven.dk eller Jan@stevns.net

Fra : Cosworth POWER

Dato : 11-08-04 20:30

> Harhh harhh - nemlig - det er den dims, der når man trækker i armen
> inde i kabinen åbner låsen i bagklappen ;)

Ja det er det nemlig!

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-04 20:32

> Ja det er det nemlig!

Ja det vil jeg også sige

--
Tom

Fra : Peter Weis

Dato : 12-08-04 16:49

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

> Ja det vil jeg også sige

Jeg sagde det faktisk, jeg fik det bare ikke skrevet

mvh
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-04 09:36

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> wrote in message

> Jeg sagde det faktisk, jeg fik det bare ikke skrevet

Jeg har svaret på dit indlæg før du har skrevet det

--
Tom

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 12-08-04 06:38

jan@fedtegreven.dk wrote:

> Harhh harhh - nemlig - det er den dims, der når man trækker i armen
> inde i kabinen åbner låsen i bagklappen ;)

Den der manglede da brormand (var det ikke ham?) havde smækket sig
selv inde i bagagerummet??

--
Hygge..
Thomas

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 12-08-04 07:58

Thomas Strandtoft <thomas@carftp.com> skrev :

>Den der manglede da brormand (var det ikke ham?) havde smækket sig
>selv inde i bagagerummet??

Du er meget tæt på sandheden - den manglede ikke, men er defekt ;)

--
jan@Fedtegreven.dk eller Jan@stevns.net

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 12-08-04 12:58

jan@fedtegreven.dk wrote:

> Du er meget tæt på sandheden - den manglede ikke, men er defekt ;)

I betragtning af at du allerede har fortalt om Claus og
bagagerummet, så er det sgu sært at jeg ikke fik "forbundet
prikkerne" noget hurtigere.. Sherlock Holmes behøver ikke ligefrem
ryste over konkurrencen, selv John Holmes var hurtigere end det..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Basil

Dato : 11-08-04 21:12

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er en "laaseudløser.jpg".

Meget fedt set
Kai

Fra : Brian

Dato : 11-08-04 20:33

Hejsa

jan@fedtegreven.dk skrev:
> [...]
>
> http://www.dkfritidbil.dk/spas/index.htm
>
> det *er* en original reservedel - men hvad, og hvor sidder den ?

Det er selve mekanismen der sidder i kabinen, til at åbne motorhjelmen
med... den der trækker i kablet.

Se.. det var da ikke så svært

/Brian