gulpladebil info
Fra : claus v

Dato : 11-08-04 17:09

Hej gruppe

jeg overvejer at udskift min bil med en på gule plader inden staten får
lukket hullet

men der er et par ting jeg ikke lige har styr over

hvad koster det i vægtafgift at køre i gulpladebil og er der nogen andre
ulemper som man skal kende til inden man skifter

er der nogen der har forslag til en fornuftig gulpladebil når kravet er at
der skal være plads til 3 personer på sæderne foran

ogn helst er til toyota

clausv

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-04 18:39

"claus v" <claus@cybercity.dk> wrote in message
> Hej gruppe
>
> jeg overvejer at udskift min bil med en på gule plader inden staten får
> lukket hullet

Er det et hul eller en fornuftig erhvervsordning?

PS: hvem er staten?

--
Møller

Fra : Olesen

Dato : 11-08-04 22:35

"claus v" <claus@cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe
>
> jeg overvejer at udskift min bil med en på gule plader inden staten får
> lukket hullet.

Staten er dig selv, men hvorfor ikke nå det HVIS reglerne ændres.

> men der er et par ting jeg ikke lige har styr over

Kun et par ting ?? Hmm der er sgu mange ting i mit liv jeg ikke har helt
styr på

> hvad koster det i vægtafgift at køre i gulpladebil og er der nogen andre.

Afhænger af hvornår den er registreret 1 gang, der er lavet en
misundelsesafgift på biler efter juni 98 (mener jeg det er ).

> ulemper som man skal kende til inden man skifter.

Det afhænger jo af øjnene der ser...

> er der nogen der har forslag til en fornuftig gulpladebil når kravet er at
> der skal være plads til 3 personer på sæderne foran

FIAT MULTIPLA

> ogn helst er til toyota.

Toyo hvad for noget ??? Gentager FIAT MULTIPLA Prøv den før din nabo.

Fra : Henrik B.

Dato : 12-08-04 03:31

"Olesen" <lindberg@(detteskalfjernes)it.dk> skrev i en meddelelse

> Toyo hvad for noget ??? Gentager FIAT MULTIPLA Prøv den før din nabo.

Ja, men lad lige være med at køre galt under prøveturen, for det kan nemt
blive invaliderende eller dødeligt....

M.v.h.

Fra : anders majland

Dato : 12-08-04 13:33

> Ja, men lad lige være med at køre galt under prøveturen, for det kan
> nemt blive invaliderende eller dødeligt....

Lad nu være med at overdrive. Den er ikke på højde med de bedste der er
crashtestet, men nok stadig langt bedre end flertallet af lidt ældre
biler.

Kun meget få biler fra før de hævede hastigheden i crashtesten vil komme
bare halvt hæderligt igenne. Så med den gennemsnitsalder biler opnår her
i landet varer det længe inden de nye bilers niveau er det
gennemsnitlige....

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Henrik B.

Dato : 12-08-04 13:54

meddelelse news:411b6639$1$73952$14726298@news.sunsite.dk...

> Lad nu være med at overdrive. Den er ikke på højde med de bedste der er
> crashtestet, men nok stadig langt bedre end flertallet af lidt ældre
> biler.

Nej!

M.v.h.

Fra : anders majland

Dato : 12-08-04 17:43

> Henrik B
> Nej!

Er det korrekt citeret

Fra : Henrik B.

Dato : 13-08-04 12:21

meddelelse news:411ba268$0$73951$14726298@news.sunsite.dk...

> Er det korrekt citeret

Jep...

M.v.h.

Fra : anders majland

Dato : 11-08-04 22:23

> er der nogen der har forslag til en fornuftig gulpladebil når kravet
> er at der skal være plads til 3 personer på sæderne foran

Fiat Multipla

> ogn helst er til toyota

Hiace eller ældre landcruiser