Husk TopGear kl. 21.30 på BBC World og....
Fra : Henrik B.

Dato : 11-08-04 15:15

Subject.

Og for dem der ikke har noget liv, er der også "Motor"magasinet kl. 20.00 på
DR2....

M.v.h.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 11-08-04 15:20

KLIP

> Og for dem der ikke har noget liv, er der også "Motor"magasinet kl. 20.00

> DR2....

Det får jeg så ikke set...... skal på flyvepladsen...

Hr. Bjørn

Fra : Henrik B.

Dato : 11-08-04 15:36

"Bjørn Jørvad" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse
> KLIP

20.00
> på
>
> Det får jeg så ikke set...... skal på flyvepladsen...

Du taler i gåder.....

M.v.h.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 11-08-04 15:46

KLIP

> Du taler i gåder.....

Jeg har vagten i aften som (modelflypilot-)instruktør.

Det er båre livet at kunne lege..

Hr. Bjørn

Fra : Henrik B.

Dato : 11-08-04 15:53

"Bjørn Jørvad" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse

> KLIP

> Jeg har vagten i aften som (modelflypilot-)instruktør.
>
> Det er båre livet at kunne lege..

Ja ja, alt imens vi andre lønslaver må ud og tjene til livets ophold.....

M.v.h.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 11-08-04 16:01

KLIP

> Ja ja, alt imens vi andre lønslaver må ud og tjene til livets ophold.....

Nogen af os klarer sligt indenfor normal daglig åbningstid og ikke som noget
værre natteroderi...

Hr. Bjørn

Fra : Henrik B.

Dato : 11-08-04 16:04

> Nogen af os klarer sligt indenfor normal daglig åbningstid og ikke som
noget
> værre natteroderi...

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-04 08:28

> Nogen af os klarer sligt indenfor normal daglig åbningstid og ikke som
noget
> værre natteroderi...

Sligt..?! *LOL*

Jeg kan simpelthen ikke huske, hvornår jeg sidst har hørt det ord - når det
ikke kom fra dit tastatur, Bjørn.

Jeg er begyndt at læse dine indlæg en ekstra gang for yderligere
sproghistorisk dannelse.. Ha-ha...

Vi vil se mere - hvad har du ellers i posen.. ))

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 17-08-04 20:13

"Jan W Nielsen" <intet svar> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg er begyndt at læse dine indlæg en ekstra gang for yderligere
> sproghistorisk dannelse.. Ha-ha...

Jeg finder det betryggende at mit ringe forsøg på desangående, kan være med
til at bidrage til den almindelige sproglige dannelse samt hindre at aldrene
udtryk går i glemmebogen.

Jeg vil derfor opfordre de forenings- og sammenkomstansvarlige at indkalde
til udvidelse af vor NG med en undergruppe, der på bedste vis kan give
dk.kultur.sprog´s FIDUSO ræs til stregen, da jeg vederkvæges ved at vi måske
må se os overhalet indenom.

Hr. Bjørn

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-04 22:30

> da jeg vederkvæges ved at vi måske
> må se os overhalet indenom.

*ROFL*

Det er er stort, det der.. )

--
/Jan W Nielsen

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 11-08-04 15:43

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev :

>Og for dem der ikke har noget liv, er der også "Motor"magasinet kl. 20.00 på
>DR2....

Hmmm .... skal vi nu til at krumme tæ'er igen ?

<grin>

--
jan@Fedtegreven.dk eller Jan@stevns.net

Fra : Brian

Dato : 11-08-04 17:56

Hejsa

jan@fedtegreven.dk skrev:

> Hmmm .... skal vi nu til at krumme tæ'er igen ?

Kommer an på om du har et liv, eller ej.... ifølge Henrik

/Brian

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 11-08-04 18:30

"Brian" <brian@nejtak.dk> skrev :

>Kommer an på om du har et liv, eller ej.... ifølge Henrik

Har et hvad for noget ?

<grin>

--
jan@Fedtegreven.dk eller Jan@stevns.net

Fra : Basil

Dato : 11-08-04 21:08

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> Hmmm .... skal vi nu til at krumme tæ'er igen ?
>
> <grin>

Jeg så det for første gang, og var næsten ved at krumme tæer.
Det kunne de godt nok sagtens lave bedre.
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-04 08:35

> Og for dem der ikke har noget liv, er der også "Motor"magasinet kl. 20.00

> DR2....

Arhh - lad da være - det er da en rigtig lækkert program med gode
anmeldelser, godt fjernsyn og god humor.

DRs presseafdeling er sikkert gerne "kanal" for en kontakt til den person i
chefredaktionen, der har givet grønt lys til udsendelsen - om ikke andet så
hvis man stiller en række spørgsmål - og beder presseafdelingen om et svar
fra chefredaktionen.

Kontaktpersonen i DRs informationsafdeling er hedder Per og har følgende
e-mail-adresse:

psir@dr.dk

--
/ Jan W Nielsen