Træt
Fra : Andreas Frøsting

Dato : 10-08-04 23:17

<harme>

Nu er det jo heller ikke fordi man bliver træt af en påkørsel plus en
parkeringsskade indenfor 1½ uge, så jeg vil blot lige sige, at jeg er
frisk som aldrig før.

Plantede til gengæld et skilt med teksten "Hej!

Hvis det var dig der holdt her d. 10. august 2004 mellem kl. 14 og 19,
i en rød bil - og tilfældigvis ramte min lyseblå VW Lupo 3L (regnr. VT
53 492) med venstre side af din front, da du bakkede ud, så
vil det være utroligt pænt af dig at ringe til mig på
tlf. 21 75 46 28, da en omlakering faktisk er ret dyr og den seddel du
ikke lagde i min bils forrude desværre er blevet væk.

På forhånd tak,
Andreas"

....ude i busken ved langtidsparkeringen ved Buddinge Centret i Søborg
(hint hint, hvis du læser med herinde), så kan det være en eller anden
gammel hejre ender med at stå og forbande det langt væk pga. min
frækhed - ja, det er åbenbart ikke længere en frækhed at køre fra en
parkeringsskade uden at lægge en seddel jo.

</harme>

--
Andreas

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 11-08-04 07:43

> [...]
> frækhed - ja, det er åbenbart ikke længere en frækhed at køre fra en
> parkeringsskade uden at lægge en seddel jo.

Ja, hvis jeg en dag skulle komme ud for at lave en parkeringsskade, ville
jeg da være ærlig og lægge en seddel på ruden med mine kontaktoplysninger.
Men hvorfor være ærlig hvis hovedparten tilsyneladende ikke er det?

Mvh

Emil