Dagens strabadser ;)
Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 09-08-04 20:28

Halløj rødder ..........

... bare for at lukke lidt galde ud ;)

Hvorfor pokker er det altid noget værre bøvl, at skifte
håndbremsekabler på en bil ..... suk!

Der er ingen nemme genveje - Øvv!

--
jan@Fedtegreven.dk eller Jan@stevns.net

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-04 20:27

> Hvorfor pokker er det altid noget værre bøvl, at skifte
> håndbremsekabler på en bil ..... suk!

Fordi tromlerne ruster som ind i h.
Og fordi kan ikke har en bremsefjeder-tang til at undgå at få fingerene i
klemme med
Tja og så fordi ALT i bunden ruster

> Der er ingen nemme genveje - Øvv!

Kør til Ford

--
Tom

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 09-08-04 21:17

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev :

>Fordi tromlerne ruster som ind i h.

nu er der skiver bag, så det er ikke det der driller

Næehh, ser du - man har jo lige gjort det der varmeskjold over
katalysatoren fast, og hvad opdager man

selvfølgelig sidder den bøjle kablet løber i ........... ovenover dan
forp!"#!"# afdækning

>Og fordi kan ikke har en bremsefjeder-tang til at undgå at få fingerene i
>klemme med

Rigtige mænd bruger da fingrene, og piver ikke over sådan noget ;)

>Kør til Ford

De har lukket nu );
--
jan@Fedtegreven.dk eller Jan@stevns.net

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-04 21:24

> De har lukket nu );

Det er altid kun et spørgsmål om hvor meget man vil betale, så kan du få dem
til at åbne selv juleaften

og du må da have sparet så mange penge med alt det "gør det selv" at der er
råd til at flotte sig

--
Tom

Fra : Bernhard Ege

Dato : 09-08-04 22:08

jan@fedtegreven.dk wrote:
> Halløj rødder ..........
>
> ... bare for at lukke lidt galde ud ;)
>
> Hvorfor pokker er det altid noget værre bøvl, at skifte
> håndbremsekabler på en bil ..... suk!
>
> Der er ingen nemme genveje - Øvv!

Ja, det er heller ikke nemt at skifte håndbremsekabler på Xantia'en. Det
får et værksted lov til at fikse næste gang.

At bøvle med det varmeskjold over udstødningen er bare for besværligt.
Specielt når man ikke rigtigt kan få det af.

At bilen var undervognsbehandlet (min forrige Xantia) gør jo heller
jobbet særlig rent

mvh Bernhard