Ford Serria 2.0i DOHC olie i Rotor
Fra : Mikael Hansen

Dato : 08-08-04 01:43

Hej

Min gamle Serria har nogen gange haft med at den ikke startede på alle
cylinder, jeg har haft mit Rotor hus adskilt, og der var et par dråber olie,
hvor meget skal der til for skifte den pakning der ikke er tæt der?

Skal man ha afmonteret knasten?

/Mikael

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-08-04 07:22

Mikael Hansen wrote:
> [...]
> cylinder, jeg har haft mit Rotor hus adskilt, og der var et par
> dråber olie, hvor meget skal der til for skifte den pakning der ikke

Nope, det er svjh bare en almindelig pakdåse, den burde du kunne skifte uden
de større "armbevægelser".
Hvis ikke du kan komme til, så kan du tage selve knasthjuls-dækpladen af,
det burde give lidt mere plads.

Per
www.perbeer.ninja.dk