7'er-race
Fra : Olesen

Dato : 07-08-04 22:20

Til Fruergaard:

Kan det passe, I har været ved vesterhavet idag
i 'syverne' ??

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 09-08-04 08:04

Olesen telepaterede følgende til sin PC:

> Til Fruergaard:
>
> Kan det passe, I har været ved vesterhavet idag
> i 'syverne' ??

Niks. Har været til race på Ring Djursland hele weekenden...
Vores er ej heller på plader, så hvis det er sådanne nogen du har set, har
det sikkert været enten originale eller originale uoriginale...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Olesen

Dato : 09-08-04 16:52

meddelelse news:411721de$0$19927$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> Vores er ej heller på plader, så hvis det er sådanne nogen du har set, har
> det sikkert været enten originale eller originale uoriginale...

Okay, de havde imho gule alufælge...

Fra : Martin Vollert

Dato : 09-08-04 21:05

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message news:411721de$0$19927$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> Vores er ej heller på plader, så hvis det er sådanne nogen du har set, har
> det sikkert været enten originale eller originale uoriginale...

Race og race :)
var det før eller efter du smadrede din bil
Har et par billeder hvor den bliver løftet op på en lastbil og kørt væk
Var også ovre og se den på trailen, jeg tror du stod og snakkede om en kobling ?.

--
Hilsen Martin.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-08-04 05:59

Martin Vollert telepaterede følgende til sin PC:
> Race og race :)
> var det før eller efter du smadrede din bil

Før...

> Har et par billeder hvor den bliver løftet op på en lastbil og kørt
> væk

Digitalt?
Så vil jg meget gerne have en kopi...

> Var også ovre og se den på trailen, jeg tror du stod og snakkede om
> en kobling ?.

Skal jeg ikke kunne sige...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Martin Vollert

Dato : 10-08-04 10:59

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message news:411855f6$0$73940$14726298@news.sunsite.dk...
> Martin Vollert telepaterede følgende til sin PC:
>
> Før...

Hva gik der galt ?.
jeg så det ikke da vi faktisk lige kom derned i samme øjeblik det var sket.

> Digitalt?
> Så vil jg meget gerne have en kopi...

Nej det er godt nok den gammeldags metode du ved med film osv
men jeg skal nok lige scanne dem ind så kan jeg sende dem til dig,
men det bliver nok først, sidst på ugen.

--
Hilsen Martin.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-08-04 12:52

Martin Vollert telepaterede følgende til sin PC:
> Hva gik der galt ?.

Vi lå 4 lige i røven af hinanden. Den første snorede, da min far prøvede at
gå indenom. Min far undgik den snorende, men men ramt bagi og spandt igen.
Han der ramte min far = ham foran mig spandt også. Jeg prøvede at undgå ham,
men tilsidst kunne jeg ikke komme længere til venstre = der var en vold...

Alt dette blot fordi den forreste ikke ville se sig slået af min far...

> Nej det er godt nok den gammeldags metode du ved med film osv
> men jeg skal nok lige scanne dem ind så kan jeg sende dem til dig,
> men det bliver nok først, sidst på ugen.

Ok. Det lyder lækkert...

---
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Martin Vollert

Dato : 10-08-04 13:34

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message news:4118b6f5$0$73936$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
>

> Alt dette blot fordi den forreste ikke ville se sig slået af min far...

Ok men det så heldigvis da ikke så galt ud med bilen, den kommer da ud at køre igen
modsat ham søren i pug 206er fra Yokohama cuppen, den skal godtnok en tur i opretter
bænken før den kan trille lige igen hva.
--
Hilsen Martin.

Ford Mondeo 2,5 V6
Ford klub Danmark Medl:2113.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-08-04 13:39

Martin Vollert telepaterede følgende til sin PC:

> Ok men det så heldigvis da ikke så galt ud med bilen, den kommer da
> ud at køre igen

Ja, ja. Et par nye bærearme, støddæmpere og andre ting, så er den klar...
Vi har hele 3 uger... .-)

> modsat ham søren i pug 206er fra Yokohama cuppen, den skal godtnok en
> tur i opretter
> bænken før den kan trille lige igen hva.

Ja, den havde fået en mindre bule..

--
Mvh. Morten Fruergaard