Voldsom Volvo
Fra : Fly Christensen

Dato : 07-08-04 15:51

Jeg tror jeg har ombestemt mig. Den har ser ud til at være sjovere end
en Xantia...

http://hem.bredband.net/b285183/overloaded/overloaded850.mpg (16 MB)

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Niels Bengaard

Dato : 07-08-04 16:25

> Jeg tror jeg har ombestemt mig. Den har ser ud til at være sjovere end
> en Xantia...
>
> http://hem.bredband.net/b285183/overloaded/overloaded850.mpg (16 MB)
>
> Fly

Så kan jeg glæde dig med at den er til salg, 160.000 svenske pesetas og den
er din.

Niels

Fra : Fly Christensen

Dato : 07-08-04 16:55

On Sat, 7 Aug 2004 17:24:30 +0200, "Niels Bengaard"
<bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> wrote:

>Så kan jeg glæde dig med at den er til salg, 160.000 svenske pesetas og den
>er din.

Annonce?

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Henrik B.

Dato : 11-08-04 01:40

> Jeg tror jeg har ombestemt mig. Den har ser ud til at være sjovere end
> en Xantia...
>
> http://hem.bredband.net/b285183/overloaded/overloaded850.mpg (16 MB)
>
> Fly

Det er ligesom at se Torben E's Saab......

M.v.h.