Er lakforsegling/konservering en god ide?
Fra : Kim Eichen

Dato : 06-08-04 01:02

Hej gruppe

Jeg fik for nylig omlakeret bilen og vil i den forbindelse høre om det ville
være en god ide med en lakforsegling/lakkonservering eller hvad det nu måtte
kaldes og hvis I synes det er, hvor i Storkøbenahvn vil i så anbefale at jeg
får det gjort?

Mvh Kim Eichen
Frederiksberg

---

Fra : Olesen

Dato : 06-08-04 09:36

"Kim Eichen" <eichen@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
måtte
> kaldes og hvis I synes det er, hvor i Storkøbenahvn vil i så anbefale at

Derhjemme.
(næsten) gratis og du kan samtidig selv
gå lakken efter for korrekt udført arbejde.