Ford Cougar - Erfaringer??
Fra : Diesell

Dato : 05-08-04 21:22

Er der nogle der har erfaringer med ovennævnte '99-'01. Tænker her på rust
og driftsomkostninger?

Jesper

Fra : Henrik B.

Dato : 05-08-04 21:37

"Diesell" <jensn@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der har erfaringer med ovennævnte '99-'01. Tænker her på rust
> og driftsomkostninger?

Da det bare er en Ford Mondeo med andre karosseriplader på, må den kunne
sammenlignes med Mondeo'en.

M.v.h.

Fra : Basil

Dato : 06-08-04 13:33

> Da det bare er en Ford Mondeo med andre karosseriplader på, må den
> kunne sammenlignes med Mondeo'en.
>
> M.v.h.

Så er det altså også en rustpotte
Kai

Fra : Olesen

Dato : 06-08-04 13:41

"Basil" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse news:vUKQc.29554

> Så er det altså også en rustpotte

Hvad er der nu galt med Mondeo årgang 2003-4 ?

Fra : Henrik B.

Dato : 06-08-04 14:03

> "Basil" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse

> Hvad er der nu galt med Mondeo årgang 2003-4 ?

Olesen, læs nu for fa'n, inden du svarer - der bliver spurgt på en Cougar
'99 - '01...

M.v.h.

Fra : Olesen

Dato : 06-08-04 17:31

> Olesen, læs nu for fa'n, inden du svarer - der bliver spurgt på en Cougar
> '99 - '01...

hmm..okay, men det ER stadig varmt idag.

Fra : Diesell

Dato : 06-08-04 18:45

> Så er det altså også en rustpotte

Er der mange problemer med rust på dem (Mondeo/Cougar) i de årgange?

Jesper

Fra : Basil

Dato : 06-08-04 18:57

> "Basil" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse

> Er der mange problemer med rust på dem (Mondeo/Cougar) i de årgange?
>

> Jesper

Det kan jeg ikke svare på, det var ment som humor, derfor en smiley.
Der har været nogen tråde herinde om EN uheldig Mondeo, men jeg gætter på at
begge biler er nogen skønne gryder at køre i.
Personligt ville jeg godt have en af hver (og elsker stadig lyden af en
gammel Granada eller Taunus med en pludrende doven V6).
Kai

Fra : Diesell

Dato : 06-08-04 19:14

> [...]
> Personligt ville jeg godt have en af hver (og elsker stadig lyden af en
> gammel Granada eller Taunus med en pludrende doven V6).

Ok, Jeg synes da heller ikke at kunne erindre, at det skulle være et større
problem på disse end alle mulige andre.

Jesper

Fra : Olesen

Dato : 06-08-04 20:09

"Diesell" <jensn@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Ok, Jeg synes da heller ikke at kunne erindre, at det skulle være et
større
> problem på disse end alle mulige andre.

Det har nu været oppe flere gange, at 3M havde en dårlig
sealer, som Ford brugte på Focus og Mondeo at tidligere årgange.