Rust stop middel købes hvorhenne?
Fra : Thomas

Dato : 03-08-04 15:47

Hej NG

Nogen der ved i hvilke butikker man kan købe det her ruststop middel der går
i forbindelse med metallet/overfladerusten og efterlader en sort hinde?
Jeg mener jeg før har købt det hos Harald Nyborg, men kan ikke finde det i
deres katalog eller på deres hjemmeside.

På forhånd tak

Thomas

Fra : Mikkel Lund

Dato : 03-08-04 18:41

Mener jeg har set noget hos thansen.dk

Hilsen Mikkel

Fra : Tigeren

Dato : 03-08-04 22:07

Et lille råd til ruststop. Når du skal bruge ruststop så husk at hælde lidt
over i en
skål eller lign fra flasken og det må ikke hældes tilbage igen hvis der er
noget tilbage
efter du er færdig. Ruststop begynder at arbejde og hvis du hælder
overskuddet tilbage eller
dypper en pensel i flasken, så vil hele flaskens indhold begynde at arbejde
og derved bliver indholdet
ødelagt.

Bare lige et lille råd.

Lasse

Fra : Aksel

Dato : 03-08-04 22:05

> [...]
> Jeg mener jeg før har købt det hos Harald Nyborg, men kan ikke finde det i
> deres katalog eller på deres hjemmeside.

Jeg menre at hHarald stadig har det, det hedder Locktite og et nummer.

Hilsen Aksel