Andet multimedie
Delux paint i PC udgave, eller andet alter~
Fra : Trevor Goodchild

Dato : 09-05-01 14:09

Nej NG...

Dengang, i tidernes morgen, hvor AMIGA'en var in. Brugte jeg meget grafik
programmet deluxpaint (DP).. (Det styrede for hårdt

Nu er det bare at jeg køre PC, og har ikke kunne finde et program der går DP
til knæ-haserne.
Mit spørgsmål er som følgende...

Findes der et PC grafik program, som tilsvare/overgår DP.. Og i sådanne
tilfælde, hvilket... PSP er godt nok, bortset fra at det er for omstændigt,
hvis man vil lave grafik på pixel nivau. (Og det har jeg tænkt mig at gøre
:0)

På forhånd tak!!!

WWWenlig hilzen Trevor

Fra : stefan mylleager

Dato : 10-05-01 11:00

Tjae Deluxe Paint 2 Enhanced findes jo til pc, men det kræver nok at du
kan boote i dos eller windows 98/95. Ellers er der pro motion, som vist
ligner dp2 meget, men er til windows. Se http://www.cosmigo.com .
Endelig er der aura fra newtek, som i hvert fald i version 1 var ret
pixel-orienteret. Se http://www.newtek.com/products/aura2/index.html .

-stefan