S:Erfaring med Landrover Freelander
Fra : Karsten

Dato : 02-08-04 22:40

Hej
Jeg overvejer at købe en ny Landrover Freelander Diesel. Nu er det sådan,
jeg har ikke tidligere kørt 4x4 eller Diesel. For tyve år siden havde jeg en
Morris Mascot som af og til måtte på værksted med mange typer fejl.

Umiddelbart er en Freelander dejlig at køre i, men bliver man træt af at
bruge den til motorvejskørsel ?

Har engelske biler(Landrover Freelander) mange småskavanker?

Lige nu har vi en Audi fra 1992 som "bare kører" og som har kørt 333000
samt en Citroen fra 2000, men den har af og til små dumme fejl. Jeg har
opgivet at få løst fejlene ved Citroen, da de ikke kan finde fejlene, men
kan skrive regninger.

Fælles for begge biler er at de er dejlige rejsevogne

Hvordan er det at bruge Freelander eller lignende til rejsevogn ?

Hilsen
Karsten