bremsepedal, vandringsreserve for lille
Fra : _Carsten_

Dato : 02-08-04 22:08

På syns rapport på den bil jeg vil købe, står der "bremsepedal,
vandringsreserve for lille" hvad menes der med det?

Carsten

Fra : Soren Kuula

Dato : 02-08-04 22:20

_Carsten_ wrote:
> På syns rapport på den bil jeg vil købe, står der "bremsepedal,
> vandringsreserve for lille" hvad menes der med det?

At den kan trædes for langt ned mod gulvet, skulle jeg mene.

MVH
Søren

Fra : _Carsten_

Dato : 02-08-04 22:25

"Soren Kuula" <dongfang-remove_this@remove_this-bitplanet.net> skrev i en
meddelelse news:neyPc.28963$Vf.1729352@news000.worldonline.dk...

> At den kan trædes for langt ned mod gulvet, skulle jeg mene.

Nu har jeg så tænkt mig lidt om!
Vil det ikke betyde det modsatte, at bremsen tager for hurtigt fat?

Carsten

Fra : phk

Dato : 02-08-04 22:30

"_Carsten_" <h@hh.xx> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Nu har jeg så tænkt mig lidt om!
> Vil det ikke betyde det modsatte, at bremsen tager for hurtigt fat?

Kan du sige frigang? ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 02-08-04 22:31

_Carsten_ wrote:

> Nu har jeg så tænkt mig lidt om!
> Vil det ikke betyde det modsatte, at bremsen tager for hurtigt fat?

Næppe - på min Citroën, er der faktisk stort set ingen vandring. Jo
hårdere man træder, desto mere bremses der naturligvis, men pedalen
flytter sig stort set ikke - altså ingen vandring.

--
Lars - Xantia 2.0 HDi Weekend

Fra : _Carsten_

Dato : 02-08-04 22:36

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Næppe - på min Citroën, er der faktisk stort set ingen vandring. Jo
> hårdere man træder, desto mere bremses der naturligvis, men pedalen
> flytter sig stort set ikke - altså ingen vandring.

Så hvad skal man gøre for at løse det problem på en Corolla fra 92?

Carsten

Fra : phk

Dato : 02-08-04 22:25

> På syns rapport på den bil jeg vil købe, står der "bremsepedal,
> vandringsreserve for lille" hvad menes der med det?

Jeg gætter på den kan trædes for langt ned når man træder på bremsen?

--
Per, Esbjerg