Sådan skal de ha' det :-)
Fra : Mark Sandberg

Dato : 02-08-04 14:46

De selvgode skolemester typer i trafikken.
Hvad ligner det også at cikanere andre, ved at overholde
hastighedsbegrænsningen :-|

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=257705

/Mark.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 02-08-04 15:28

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev i en meddelelse
> De selvgode skolemester typer i trafikken.
> Hvad ligner det også at cikanere andre, ved at overholde
> hastighedsbegrænsningen :-|
>
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=257705

Du mener det som en joke ikk' !

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-04 15:41

> Du mener det som en joke ikk' !

Det må man håbe - selvom "skolemestertypen" kan være forbandet
øretæveindbydende i trafikken.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 02-08-04 15:56

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse

> Det må man håbe - selvom "skolemestertypen" kan være forbandet
> øretæveindbydende i trafikken.
>
> --
> /Jan W Nielsen

_Helt_ enig !

Fra : Mark Sandberg

Dato : 02-08-04 16:12

"Dennis Hellan Pedersen" skrev i en meddelelse:

> _Helt_ enig !

/Mark

Fra : Olesen

Dato : 02-08-04 16:25

> Det må man håbe - selvom "skolemestertypen" kan være forbandet
> øretæveindbydende i trafikken.

Hørt.
De skal bare' ha sprinkleren, dem der
kører bagved...

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 02-08-04 19:45

Men hvordan hænger det lige sammen, at lastbilchaufføreren sandsynligvis
mister sit kørekort? Chaufføreren har jo alene overtrådt straffeloven?

Mvh

Emil

Fra : Fly Christensen

Dato : 02-08-04 19:48

On Mon, 2 Aug 2004 20:44:37 +0200, "Emil Jensen [2100]"
<lime@jensen73.dk> wrote:

>Men hvordan hænger det lige sammen, at lastbilchaufføreren sandsynligvis
>mister sit kørekort? Chaufføreren har jo alene overtrådt straffeloven?

Nej. Han har sikkert udført såkaldt "Nötigung" (tvang). Det mister man
kortet på i Tyskland.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-08-04 07:54

"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> wrote in message

> Nej. Han har sikkert udført såkaldt "Nötigung" (tvang). Det mister man
> kortet på i Tyskland.

Svarer det til at presse den forankørende ved at køre for tæt på ?

--
mvh/rg. Christian
Mit hold i DR's F1 managerspil: http://www.012.dk/holdf1.jpg

Fra : Fly Christensen

Dato : 04-08-04 18:38

Ja.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-04 06:28

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse

selvom "skolemestertypen" kan være forbandet
> øretæveindbydende i trafikken.

Det samme kan en smartass, kofangergumler være, der var jo nok en grund til
hast.begrænsning på 40- det sted. Jeg har ingen prob. med at overholde
hast.begræns. ifb. med vej,asfaltarbejde, for tit får man bilen smadret af
skidt&lort på kørebanen. Og det er en chauffør self. ligeglad med, det er jo
ikke ham selv som betaler ;), så han skal bare nakkes.