Fodbold i London?
Fra : Alex Jensen

Dato : 02-08-04 08:21

Hej NG

Jeg er i gang med at arrangere en sviptur til London for at se noget bold.
Som udgangspunkt vil vi gerne se en af Chelsea's hjemmekampe da holdet er
interessant og der f.eks. skulle være en stemningssfyldt pub på stadion.

Men hvis det f.eks. nu ikke lykkes at få billetter til en Chelseas kampe
eller det ikke passer ind i planlægningen, skal jeg have fundet en anden
kamp/et andet stadion.

Umiddelbart bliver det så en af disse klubber:

Charlton
Crystal Palace
Fulham
Tottenham

Kan i anbefale nogle stadions og lignende frem for andre - både m.h.t.
pladser (god udsigt m.v.) og beliggenhed af stadion?

AJ

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 02-08-04 10:01

Øhhh hvad har det her egentlig med biler at gøre ????

Fra : Alex Jensen

Dato : 02-08-04 10:33

Intet - den kom bare i den forkerte gruppe

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-08-04 09:59

Alex Jensen telepaterede følgende til sin PC:
> Kan i anbefale nogle stadions og lignende frem for andre - både m.h.t.
> pladser (god udsigt m.v.) og beliggenhed af stadion?

Hvad har det med bil at gøre?
Udover at man kan køre dertil?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Alex Jensen

Dato : 02-08-04 10:33

Intet - den kom bare i den forkerte gruppe

meddelelse news:410e0262$0$35883$14726298@news.sunsite.dk...