Dansk 2cv Center
Fra : Bo Ramsing

Dato : 01-08-04 20:23

Hej,
er der nogen her der har erfaringer (gode eller dårlige) med Dansk 2CV
Center i Skanderborg? Jeg overvejer at handle med dem, men vil da gerne have
del i erfaringer inden.

Mvh
Bo Ramsing

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 01-08-04 22:43

Bo Ramsing wrote:
> Hej,
> er der nogen her der har erfaringer (gode eller dårlige) med Dansk 2CV
> Center i Skanderborg? Jeg overvejer at handle med dem, men vil da
> gerne have del i erfaringer inden.

Kender ikke meget til dem, hverken negativt eller positivt, og dog - kendere
et par stykker som bruger dem, de har i hvertfald aldrig sagt noget negativt
om dem.

Når de kommer til syn er det som regel aldrig de store problemer..

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Cyberlion

Dato : 01-08-04 23:31

Har købt en del stumper der og det kan du roligt gøre. Fin fin fyr der ved
ALT om 2 Cv. Besøg stedet det er en stor oplevelse!!!!