Spændende kørsel
Fra : Reino Andersen

Dato : 01-08-04 16:42

Hey

Jeg er netop hjemvendt fra Bulgarien, hvor vi lejede en bil og kørte lidt
rundt i landet. Det blev en speciel oplevelse - mage til aggressiv kørsel
skal man lede længe efter!

Jeg er ikke helt klar over, om de overhovedet har en færdselslov i
Bulgarien, for deres kørsel tyder ikke på det. De kører ekstremt tæt på de
forankørende, overhaler de mest usandsynlige steder, kører hurtigt og
udsætter i det hele taget sine medtrafikanter for stor fare.

De første tre dage vi kørte, kørte vi forbi tre uheldssteder - det ene af
stederne kørte to ambulancer fra stedet i fuld fart...

Vi filmede en af episoderne, men det var blot en af mange. Bemærk hvor tæt
den modkørende er på den overhalende bil i starten af klippet. Filmen kan
ses i dk.binaer.motor.

--
Reino

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 01-08-04 17:04

"Reino Andersen" <abc@def.gh> skrev :

>Vi filmede en af episoderne, men det var blot en af mange. Bemærk hvor tæt
>den modkørende er på den overhalende bil i starten af klippet.

De er godtnok "alternative"

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Allan Møller

Dato : 01-08-04 17:34

> Vi filmede en af episoderne, men det var blot en af mange. Bemærk hvor tæt
> den modkørende er på den overhalende bil i starten af klippet. Filmen kan
> ses i dk.binaer.motor.

Æv æv æv - er der ikke nogen som ville lige det til download et andet sted ?
Er det kun mig som ikke kan se binaere grupper ?

Mvh. Allan

Fra : Olesen

Dato : 01-08-04 17:35

"Allan Møller" <allan@allanm.dk> skrev i en meddelelse

> Æv æv æv - er der ikke nogen som ville lige det til download et andet sted
?
> Er det kun mig som ikke kan se binaere grupper ?

markere du alle filer og vælger "kombiner og afkod" ?

Fra : Brian

Dato : 01-08-04 17:47

Hejsa

Allan Møller skrev:

> Er det kun mig som ikke kan se binaere grupper ?

Må man gætte på, at du glor på grupperne via sunsite ?
Hvis ja, er det derfor du ikke kan se binær.

/Brian

Fra : Allan Møller

Dato : 01-08-04 17:54

> Må man gætte på, at du glor på grupperne via sunsite ?
> Hvis ja, er det derfor du ikke kan se binær.

Ja det er jeg klar over - problemet er at jeg bor i Sverige og her
er det åbenbart ikke "normalt" at ens udbyder giver adgang til newsgrupper.
Meningen er at jeg selv skal "finde" en og der er jeg nødt til at bruge
Sunsite.

Så det er lidt af et problem og umiddelbart kender jeg ikke nogen udbyder
som lever af at sælge adgang til usenet - men de findes sikkert - til en
uoverkommelig pris.

Mvh. Allan

Fra : Morten Trab

Dato : 01-08-04 21:58

> Så det er lidt af et problem og umiddelbart kender jeg ikke nogen udbyder
> som lever af at sælge adgang til usenet - men de findes sikkert - til en
> uoverkommelig pris.

Må man anbefale GigaNews...Er selv kunde der, pga. TDC
hastighedsbegrænsninger og blokering af diverse grupper...

Fra : Morten Trab

Dato : 01-08-04 21:59

"Morten Trab" <morten@trab.dk> skrev i en meddelelse

> Må man anbefale GigaNews...Er selv kunde der, pga. TDC
> hastighedsbegrænsninger og blokering af diverse grupper...

Linket er: http://www.giganews.com/customer/gn98885 - glemte det lige i
farten...

--
Mvh./Best Regards,
Morten Trab

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 03-08-04 13:10

Morten Trab faldt i søvn over tastaturet og fik skrevet:

[...]

> Linket er: http://www.giganews.com/customer/gn98885 - glemte det lige i
> farten...

Det der skulle vel ikke være et link hvor du får "procenter" hvis man
skriver sig op fra den side vel?
For syntes jeg at det ville have været passende at gøre opmærksom på det.

> Morten Trab

FUT & CC: dk.admin.netikette

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

Besøg IRC'erne på #dk.fritid.bil @ QuakeNet
Se også http://irc.dkfritidbil.dk/ for mere info

Fra : Elbarto

Dato : 02-08-04 14:21

> [...]
?
> Er det kun mig som ikke kan se binaere grupper ?

Ja kan de ikke blive smidt på car FTP ? for jeg ser kun de replys der er
kommet i dk.binaer.motor

Elbarto

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 01-08-04 20:02

Reino Andersen wrote:

> Jeg er netop hjemvendt fra Bulgarien, hvor vi lejede en bil og kørte lidt
> rundt i landet. Det blev en speciel oplevelse - mage til aggressiv kørsel
> skal man lede længe efter!

Det var dog helt grotesk kørsel..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Elbarto

Dato : 02-08-04 14:24

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse

> Det var dog helt grotesk kørsel..
>
> --
> Hygge..
> Thomas
>
> <http://www.carftp.com> - a library of car videos.

Smider du ikke den på FTPen?

Vil gerne se om de køre lige så råddent som på de græske øer

Elbarto Simpsoniac

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 02-08-04 17:22

Elbarto wrote:

> Smider du ikke den på FTPen?

Jo, den hedder "bulgarien.wmv" og ligger i området video_clips.
Den er at finde på serveren efter ca. kl. 19.15 - der kører noget
opdatering mellem den hurtige og den langsomme ftp en gang i timen
og jeg læste indlægget her et par minutter for sent til at få det
med i 18.10 opdateringen, så du bliver nødt til at vente til 19.10
opdateringen har haft en effekt..

Så håber jeg ikke Reino kommer efter mig pga. krænkelse af
ophavsret..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-04 22:55

> Jeg er netop hjemvendt fra Bulgarien, hvor vi lejede en bil og kørte lidt
> rundt i landet. Det blev en speciel oplevelse - mage til aggressiv kørsel
> skal man lede længe efter!

Jep - er kommet hjem fra Tyrkiet - der oplever man noget af det samme. Intet
under, at de dør som fluer i trafikken.

> Jeg er ikke helt klar over, om de overhovedet har en færdselslov i
> Bulgarien, for deres kørsel tyder ikke på det.

Det har de formentlig - men som mange andre steder i "de varme lande"
håndhæves den slags "betydningsløse love" ikke.

Du skulle have haft "blokken" med.. )

--
/Jan W Nielsen

Fra : Per Thomsen

Dato : 09-08-04 08:36

> Jep - er kommet hjem fra Tyrkiet - der oplever man noget af det samme.
Intet
> under, at de dør som fluer i trafikken.

Ditto her.

> Det har de formentlig - men som mange andre steder i "de varme lande"
> håndhæves den slags "betydningsløse love" ikke.

For et par år siden kørte jeg en del i Syditalien og må indrømme at jeg var
rystet over deres kørsel. (Den var meget analog til denne video).
Jeg fandt hurtigt ud af, at spærreflader og venstresvingsbaner var
overhalingsbaner, så hvis man skulle tv var det en god ide at blinke i god
tid, og se sig for ca tyve gange. Hornet er ikke, som i Danmark, til
overhængende faresituationer. Men betyder her kommer jeg - flyt dig :)
Dette skal så helst foregå med armen hængende ud af vinduet, så denne er
klar til div fagter med hånden.

Per