TÜV sænkning af Mazda Mx-3
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 31-07-04 08:21

Hejsa

Er der nogen der kan hjælpe mig med en kopi af en TÜV godkendelse på et sæt
sænkningsfjedre til en Mazda Mx-3 ? Dem der sidder på er af mærket PRORACING
35/35 men er vidst nok ikke godkendte. Men ved syn kan de vel alligevel ikke
se hvad mærke det er

Det skal lige siges at jeg har købt bilen brugt med fjedrene monteret.

- Michael

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 31-07-04 08:35

"Michael Vilhelmsen" <mvilhelmsen-nsfme@privat.dk> skrev :

>Men ved syn kan de vel alligevel ikke se hvad mærke det er

Det kan de måske ikke, men du er på den, hvis de elemæntære krav til
lygtehøden ikke er overholdt , TÜV eller ikke TÜV

>Det skal lige siges at jeg har købt bilen brugt med fjedrene monteret.

betyder ikke ret meget til synet

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 31-07-04 10:40

Hej

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan de måske ikke, men du er på den, hvis de elemæntære krav til
> lygtehøden ikke er overholdt , TÜV eller ikke TÜV

Der er godt 53 cm til underkant af lygte jeg mener kravet er mindst 50 cm ?

> betyder ikke ret meget til synet

Næh, men jeg havde sgu kun købt fjedre der var TÜV godkendte...

- Michael

Fra : Henrik B.

Dato : 31-07-04 11:03

"Michael Vilhelmsen" <mvilhelmsen-nsfme@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
PRORACING
> 35/35 men er vidst nok ikke godkendte. Men ved syn kan de vel alligevel

Det eneste jeg kan finde, der har noget med ordet Pro Racing og
sænkningsfjedre at gøre, er Eibach. Prøv at se, om det ikke skulle være dem:
http://www.eibach.de/frame.inc.php?SPA=1&C_lang=de&LID1=2&LID2=4&LID3=0

M.v.h.

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 31-07-04 11:59

> Det eneste jeg kan finde, der har noget med ordet Pro Racing og
> sænkningsfjedre at gøre, er Eibach. Prøv at se, om det ikke skulle være
> [...]

Mange tak...

Det var lige det jeg manglede

- Michael