BT Bilsalg
Fra : Niels-Chr

Dato : 30-07-04 13:50

Oven på den seneste tids mediestorm, har Hr. Thorsen åbenbart valgt at
gå i ly under nyt navn - i hvert fald hedder biksen nu "Danmarks
Billigste Aps" og "Humlæbæk Bilsalg Aps" (ja, det skriver han faktisk
på hjemmesiden); se
http://www.danmarks-billigste-biler.dk/

mvh Niels-Christian

Fra : Gert

Dato : 30-07-04 15:31

"Niels-Chr" <nc@nordicwebdesign.zzn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gå i ly under nyt navn - i hvert fald hedder biksen nu "Danmarks
> Billigste Aps" og "Humlæbæk Bilsalg Aps" (ja, det skriver han faktisk

ja de havde ihvertfald vældig travlt med at skifte navne på skilte på biksen
i Søborg onsdag
vi gik og jobbede på vandværket overfor og kunne ikke undgå at bemærke det

Med venlig Hilsen
Gert Møller
www.classic-ford-bornholm.dk

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-04 21:04

> ja de havde ihvertfald vældig travlt med at skifte navne på skilte på
biksen
> i Søborg onsdag
> vi gik og jobbede på vandværket overfor og kunne ikke undgå at bemærke det

Jammen det er da også fint at de har fået nyt kapital og kan starte på en
frisk. Lad os ikke bremse et godt initiativ

Hold fast, kan man virkelig ikke tage nærringsbrevet fra den mand?

--
Tom

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 31-07-04 07:54

Tom wrote:

> Hold fast, kan man virkelig ikke tage nærringsbrevet fra den mand?

Nærringsbrev, - tror det er et fremmedord for Benjamin Thorsen.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 31-07-04 08:42

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> faldt i søvn over tastaturet og
fik skrevet:

[...]

> Hold fast, kan man virkelig ikke tage nærringsbrevet fra den mand?

Man kan godt forbyde ham at drive virksomhed (jeg kan ikke lige huske
hvordan hvad det korrekte retsudtryk er) men så går der jo kun 18 sekunder
før konen eller forældrene har overtaget biksen og så er man lige vidt.
Der var ifølge rygterne en gut i Frederikshavn der dyrkede tricket (anden
branche dog) 3 gange, ind til han til sidst fik et tilhold mod at arbejde
inden for den branche.

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

Besøg IRC'erne på #dk.fritid.bil @ QuakeNet
Se også http://irc.dkfritidbil.dk/ for mere info

Fra : .salem

Dato : 30-07-04 21:49

> ja de havde ihvertfald vældig travlt med at skifte navne på skilte på
biksen
> i Søborg onsdag
> vi gik og jobbede på vandværket overfor og kunne ikke undgå at bemærke det

hvorfor skifter de navn?

..salem

Fra : Mark Sandberg

Dato : 30-07-04 21:57

".salem" skrev i en meddelelse:

> hvorfor skifter de navn?

Fordi de er nogle svindlere og tøsedrenge der ikke tør tage deres ansvar.
Nu regner de vel med, at et navneskifte kan få endnu flere til at hoppe på
limpinden.

/Mark.

Fra : .salem

Dato : 30-07-04 21:56

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev i en meddelelse

> Fordi de er nogle svindlere og tøsedrenge der ikke tør tage deres ansvar.
> Nu regner de vel med, at et navneskifte kan få endnu flere til at hoppe på
> limpinden

det er dem der har en masse rustfarvede biler til en billig penge ikke?

tror jeg har set dem i et brugtbilsblad

..salem

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 31-07-04 08:45

..salem faldt i søvn over tastaturet og fik skrevet:

[...]

> det er dem der har en masse rustfarvede biler til en billig penge ikke?

mms://mms-vod.media.tele.dk/tv2vod/vod/10282.wmv

[...]

Fra : Henrik B.

Dato : 31-07-04 11:15

"Henrik Bøgh" <henrik@FJERNlagengymnastikFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> .salem faldt i søvn over tastaturet og fik skrevet:
>
> [...]

Mon ikke det skulle have været:

> http://mms-vod.media.tele.dk/tv2vod/vod/10282.wmv

M.v.h.

Fra : Basil

Dato : 31-07-04 08:50

> det er dem der har en masse rustfarvede biler til en billig penge
> ikke?

Smuk beskrivelse af hans koncept. ROFL

> tror jeg har set dem i et brugtbilsblad
>
> .salem

Kai

Fra : Gunnar007

Dato : 31-07-04 08:32

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev i en meddelelse
Klip en smule

> [...]
> Nu regner de vel med, at et navneskifte kan få endnu flere til at hoppe på

NEJ, de skifter navn fordi han gik konkurs med bt bilsalg.
Det vil sige alle evt. retsager som var mod bt biler, ikke kan føres da
firmaet er gået konkurs.
Manden starter så blot et nyt firma og giver det et nyt navn.
Så kan han ikke retsforfølges i det nye firma.

Hilsen G

Fra : Hans Pedersen

Dato : 31-07-04 08:41

On Fri, 30 Jul 2004 22:49:25 +0200, ".salem" <salem@salem.salem>
wrote:

>hvorfor skifter de navn?

Mon ikke det er pga. den knap så flatterende omtale i TV-avisen (mener
jeg det var) for et par uger siden? Utroligt at manden tør stille sig
op og besvare spørgsmål på den provokerende facon.

Men helt ærligt: Ligner han en mand du ville købe en brugt bil af?

--
Hans Pedersen
Esbjerg

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 31-07-04 08:47

Hans Pedersen faldt i søvn over tastaturet og fik skrevet:

[...]

> Men helt ærligt: Ligner han en mand du ville købe en brugt bil af?

Nej det gør han ikke. Men flere af hans sælgere ser mere troværdige over og
lydder umiddelbart meget overbevisende (når man så begynder at bore i deres
relle viden falder de så igennem).