S: 14" Vinterfælge med gode dæk til Toyota
Fra : TC

Dato : 30-07-04 07:29

Hejsa

4 stk. til en Corolla sælges, kørt højst 800 Km sidste vinter.
14" 175*65,
Nypris for dæk sidste år 2500,-, Point S

Sælges for 1600,-, grundet jeg ikke har bilen mere.

Befinder sig i Korsør

Mvh

Tommy

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-07-04 07:37

TC skrev:

> 4 stk. til en Corolla sælges, kørt højst 800 Km sidste vinter. 14"
> 175*65,
> Nypris for dæk sidste år 2500,-, Point S

Jeg byder gerne.. hmm... ja 3 skumbananer!

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-04 07:46

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg byder gerne.. hmm... ja 3 skumbananer!

Jeg forhøjer m. en gl. sur badesandal.

Fra : TC

Dato : 30-07-04 07:58

Hold da op en seriøsitet her fra morgenstunden, troede ellers alle børn var
ude og nyde solen og ikke sad foran pc'en.

Mvh

Tommy

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-04 08:04

On Fri, 30 Jul 2004 08:58:02 +0200, "TC" <twc@os.dk> wrote:

>Hold da op en seriøsitet her fra morgenstunden, troede ellers alle børn var
>ude og nyde solen og ikke sad foran pc'en.
>
>Mvh
>
>Tommy

Det er standardreaktionen her i gruppen, når der dukker salgsannoncer
op. Sådanne hører til i dk.marked.privat.bil. Du er ikke den første,
og bliver sikkert heller ikke den sidste.

--
Ivan Madsen,
Saxo 1,4 SX

Fra : TC

Dato : 30-07-04 08:08

Og undskyld at indlægget havnede i den forkerte gruppe

Mvh

Tommy